نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خوشحالی بی‌دلیل - مارسی شیموف

مجید خورشیدی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
فقط با گوش دادنش هم حالتون خوب میشه
ناهید خانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
درود بر شما عالی بود ممنونم
azam mansori
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
خیلی کتاب خوب و آموزنده ایه
مریم بیت سیاح
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
پیشنهاد میدم حتما گوش دهید
شیرین
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بسیار عالی و آرامبخش
محمدرسول بهرام نژاد
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
کتاب زیبا و تاثیر گذاریست
نفس
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
کتاب عالی و امیدوار کننده هست
ریحانه
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
ممنون از کتابراه
اله‍_____ام
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
ممنون کتابراه🙏🏻🌹
علی دهقان مظفری
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
خیلی عالی و کاربردی بود کتاب
علی محمدزاده
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
ممنونم از کتابراه کتاب خوب زیبایی
بهار
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
حال خوب بهت میده
جواد چیت ساز
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
خیلی عالی خوب بود
نادیا
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
جذاب و شنیدنی بود
معصومه نیکنام
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
کتاب بسیار عالی است
علی اکبر غفوری چیانه
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
عالی بود عالی
شقایق کریمی
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
اتفاقا خوشحالی باید دلیل داشته باشه و با شکرگزاری باشه وگر نه توخالی هست و موجب بیماری‌های بدتری میشه در کل خوشم نیمد
<< 2 3 4 5 6 7 
👋 سوالی دارید؟