نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماده گرگ - جووانی ورگا

Nazanin Momeni
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
داستانک بود واقعیت تلخ
Mas Esf
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
کوتاه و عجیب بود
Fateme
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
سلام کتاب زیبا بود
Aria
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
واقعا آموزنده بود
Poco Rzp
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
داستانش قشنگ بود
یونس
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
عجب داستان خوبی بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟