نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرندز: دوستان و عاشقان - متیو پری

مازیار زمانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
یک کتاب عالی برای شناخت اعتیاد و بلایی که سر انسان می‌آورد با قلمی روان و بی پرده.
خانم براتی
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
متیو پری رو اینطوری میشه دید توی این کتاب: بیچاره... مریض... پولدار.... خوش شانس.... درگیر... بدبخت... تنها... و یک کوچولو لوس... (البته این آخری نسبت به زندگینامه‌های شرقی)
Akaza
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خدا بیامرزه آدم مهربون دوست داشتنی بود بنده خدا همش دنبال تایید دیگران بود
maryam roghani
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
خیلی براش غصه خوردم.. پسر کوچولویی که نتونست بزرگسالی رو زندگی کنه
rise and shine
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
مایه ناراحتیه که اعتیاد تا اخرش پاشو روی دهن متیو گذاشت وجونشو گرفت
یلدا مشایخ
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
واسه بار ۶ دارم گوش میدم کتابشو واقعا می‌تونه خیلی آموزنده باشه
میلاد ترابی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
راستش خیلی با راوی ارتباط نگرفتم کاش صدایی نزدیک به متیو پری انتخاب میشد
حمید تد
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم هر لحظه از اون من رو به فکر فرو برد
نگار صادقی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
خیلی قشنگه و قشنگ روح ادمو لمس میکنه
حیف که متیوی عزیز از زمین پر کشید
فریبا غفاری
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بسیار عالی و پرکشش و عمیق با روایتی جذاب. موضوع و پیرنگ کتاب کم نظیر بود.
احترام غلامرضایی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
راوی بسیار کند و با فراز و نشیب‌های نابجا روایت میکنند. از نظر شخص بنده مناسب نبودند برای این کار
اسحاق آراد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
شنیدن زندگی متیو پری هم لذت بخش بود و هم همراه با کلی درس ‌ و آموخته
حسن دانشور
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
بسیار عالی و آموزنده بود واقعا لذت بردم
sonia nazmi
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
تاثیرگذار و آموزنده بود خوشحالم که فرصت شنیدن پیدا کردم.
Raha
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
چقدر بی نقاب و شنیدنی. راوی عالی هم بود.
ل م
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
کتاب غمگین و ناراحت کننده است، تکرار بسیار دارد.
آیدا امامی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
زندگی خودمو گوش دادم
الهه ستاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتاب خوبی بود، با خوانش فوق‌العاده‌ی آقای عقیلی پور
آهو رها
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
پر از زندگی.. دردناک و تفکر برانگیز
امین اشجع زاده
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
ای کاش به جای روایت غیرخطی از روایت خطی استفاده میکرد.
بهروز لشکری
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
برای من که بی نظیر، عالی و آموزنده بود
محمد داورپناه
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
عالی ولی غم انگیز
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟