نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفر عصمت - ابراهیم گلستان

Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
داستانی از زمان قدیم بود و پایانی امیدبخش داشت
فاطمه عبدالهی
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
از نظر داستانی ضعیف بود!!
saeed Zare
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
بد نیست ولی خب زیاد به دل ننشست
Z M
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
یه جورِ درهم برهمی بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟