نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اقیانوس: دست‌هایم برای کتابت ارواح - علی رحیم بخش

شفیعی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
گویش بد گوینده، شنونده را سر در گم میکنه. آقای رحیم بخش فقط مدیوم هست نه نویسنده. غلط املایی در گویش وقت شنونده را میگیره که جملات را جفت و جور کنه و مطلب را بگیره. جسارت نمیکنم اما نویسنده این همه اشتباه نداره. بیشتر تخیلیه. ارتباط اول با یک روح تفریح که نیست؟ خیلی معمولی با دوستش از اولین روح حاضر شده جدول ضرب میپرسه. لطفا برآی شعور مخاطب احترام قائل باشید.
سامان
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
این موضوعات قطره ای از دریا هستن و بیشتر باید به سمت علمی شدن حرکت کنن. روش ارتباط کمی بی احتیاط هست و بدون داشتن راهنما مخاطره آمیز میتونه باشه. به نظرم جالبه نویسنده خودش راوی کتاب هست و مطمعنا ایشون راوی حرفه ای نیست اگه خیلی مشکل داشتین سرعت پخش بزارید روی ۱. ۵ همه چیز درست میشه
کاربر 4571
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
این دست از کتب آگاهی بخشه و کتب استاد عزیز بهتر و کاملتر منتهی خطر این امور بدون استاد راه رفته جدی هست و مبتدی صرف تکیه بر کتاب دست آزمون عملی بزنه قطعا خطرات زیادی براش در کمینه که الحذر الحذر من الخطر
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
با کمال احترام به گوینده این کتاب خوانش به هیچ عنوان قابل قبول نیست متاسفانه
برای همین متنی این کتاب هم گرفتم از کتابراه
خیلی راحت و روان نوشته شده اتفاقا
👋 سوالی دارید؟