نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا - ویکتور فرانکل
4.6
353 رای
نوشین فیروزی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
00
من زیاد دوست نداشتم ینی برای من فقط اون قسمتش جالب بود که خود یهودیها رفتارشون با زندانیها بدتر از نازیها بود، تمامش یه روایت و واقعیت بود و من چیزی یاد نگرفتم. شاید چون نمیتونم اصلا تصورشم کنم
