نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بینوایان - ویکتور هوگو

بیژن منصور
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
عالی دوبلورش خیلی قشنگ داستان رو تعریف میکنه
مریم محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بسیار عالی به همه پیشنهاد میکنم که حتما خرید کنند
Amir
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
کناب بسیار عالی و درجه یکی بود ارزش گوش دادن دارد
Anahita Zarghami
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
همونطور که در بچگی کاتنشو دیده بودیم خوب بود
هادی اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
نسبت به زمان خودش عالی بوده الانم قشنگه
شیما عمادی
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
دلم نمیخواست تموم شه🥲
آوا الهامی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
واقعا زیبا و ماندگار و خوانش عالی
سامع امیری
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
صدا زن‌ها بد بود بقیش خوب بود
atiye eghtesadian
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
معرکست.... من با این کتاب زندگی کردم
احسان توانا
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
شاهکار ادبیات فرانسه
مریم سعادتی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
کتابهای صوتی عالی هستن
مژگان خجسته
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
کتابی فوق العاده که فیلمش را دیده بودم
آزیتا افشارمنش
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بینظیر بود واقعا لذت بردم
ساقی رجبی
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تنها کتابی بود که آخرش گریه کردم
mina bd
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
عالی و بینظیر بود
لیلا اسدی
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
واقعا بی نظیر بود
محسن مشتاق
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
بسیار عالی
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟