نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میدگارد 5: آخرین فرزند زمین - احمدرضا صالحی

مدینه محمدزاده
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
امیدوارم هرچه زودتر دوجلد ۶و۷ این رمان به صورت صوتی ارایه شود تا علاقه مندان ان که منتظر نسخه صوتی انها هستند بیشتر از این منتظر نمانند
سمیه محمد باقری
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
این فصل خیلی پیچیده شد اگر من این کتاب رو چاپی می‌خواندم کلی گیج میشدم ولی آخرش بیشتر سوالات ذهنم رو جواب داد لذت بخش شد
حامد حیدرزاده
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
نویسنده وگوینده بسیار پر توان وعالی هستند امیدوارم همیشه موفق وپیروز باشید. ای کاش کتابهای ٦و٧ روهم به صورت صوتی ارائه می‌دادید
یونس
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
سلام رفته رفته داره بهتر میشه ولی من نفهمیدم این آریا عاشق کدوم دختر هست.
استاد صالحی اگه اینجوری بری جلو شاه کار میکنی ممنون
MILAD MOHAMMADI
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
برای کسانی که نسخه‌ی متنی آن را قبلا خوانده‌اند به شدت پیشنهاد میشود و حمایت از چنین نویسنده‌ای وظیفه هر دولت و کشوری است.
فرشته شریفی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بسیار زیبا و جذاب نوشته شده بود، واقعا برای افرادی که به این ژانر علاقه دارن گیراس.
منتظرم جلد بعدی و البته بصورت صوتی هستم
ساسان
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
با سلام گوینده بسیار زیبا و جذاب بود مثل قبل عالی آدمه داستان خوب بود ولی کاشکی همه جلد‌ها با هم میومد که آدم آنقدر منتظر نمی‌ماند
امیر بیکجانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
سلام ودرود
واقعا زیبا بود وافتخار میکنم به بعنوان یک ایرانی به آقای احمدرضا صالحی ومشتاقانه منتظر ادامه کتاب هستم
میترا اسما
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
این جلد جذابتر از جلدای فبلی بود روند ماجراها جذاب بودن و اینکه زیاد کش نمیده خودش به جذابیت داستان اضافه میکنه.
بهناز زیورعالم
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
من واقعا لذت بردم هم گویش بسیار عالی بود هم قلم نویسنده، تو شرایط جنگی دارم این داستان رو می‌شنوم. از کتابراه ممنونم
امیرحسین مهری
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
افزایش بسیار متعدد شخصیت‌ها ترسناکهدکه چطور میشه این همه داستان رو موازی تموم کرد نمیدونم ولی داستان زیباییه.
حسین احمدی
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
سلام. باعرض خسته نباشید و درود به آقای صالحی و تمامی زحمتکشان مجموعه میدگارد واقعا عالی و بی نظیر بود.
Taees Sayah
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
داستان میدگارد تمام جلدها جالب و هیجان انگیزن اما باید دوبار خوانده شوند تا خواننده برداشت درستی داشته باشه
Hadise
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
در کنار اینکه این کتاب فوق العاده و پر رمز و رازه با صدای خانم دشتی پر رمز و راز تر میشه. عالیه. ممنونم
زینب
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
سلام به همگی این جلد از کتاب رو هم خیلی دوست داشتم و اتفاقات جالب و متفاوتی در این جلد از کتاب بود با تشکر
Morteza Ghorbani
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
واقعا عالیه و حس منفی رو از آدم پاک میکنه
خانم دشتی جلد شیش و هفت رو چرا آماده نمی‌کنین منتظر هستم
سمیه شهالویی
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
بسیار زیبا و در خور داستان پردازی فوق العاده جناب صالحی و توانایی بی نظیر ایشان در پیوند دادن داستان‌ها به یکدیگر
علی یزدانی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
بسیار عالی. من در سفر همشه مشغول گوش دادن این داستان شدم ومجذوب ان. دست مریزاد بر این ذهن خلاق و قدرت نویسندگی
zahra ashrafpouri
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتابی بی نظیر و منحصر به فرد است و مشتاقانه منتظر قسمت‌های بعدی هستم و خواهشمندم بصورت صوتی منتشر گردد. تشکر
مهناز عسکری
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
بسیار زیبا به نظرم داستان هر کتاب که پیش میره پخته تر و بهتر میشه، فقط این بی ادبی فالی و بعضی جاها آریا رو اعصابمه
علی امیری
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
قصه دوست داشتنی هست همیشه بعد از هر قسمت منتظر بعدی هستم همیشه تازه‌های صوتی رو چک میکنم شاید قسمت بعدی اومده باشه
لیلا تاجیک
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
داستانش خیلی قشنگه من چهارجلد قبلی رو هم گوش دادم و خیلی وقته منتظر جلد پنجم بودم خوشحالم که اومده
علی البوکرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
من اگر انیمیشن ساز بودم حتما این داستان رو به تصویر میکشیدم ارزش سرمایه گذاری دارد
میثم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
یک جلد دیگه از مجموعه‌ی بینظیر و شاهکار اقای صالحی کتابی بی نقص و هنرنمایی خانم دشتی
مهران بلوچی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
خانم دشتی تو شاهکاری واقعا با صدات زندگی کردم
از کتاب که نگو فقط میشه گفت شاهکاری خارق العاده است
Saghar Tehrani
۱۴۰۲/۰۶/۰۳
بهترین رمانی که تا الان دیدم بی شک همین رمانه
ممنون از خانم دشتی بابت مهارت فوق العادشون🩷
بهار بابا
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
خیلی عالی بود ایرادی نمیشه گرفت مگر اشتباه کردن در اعداد و تاریخ ها. حتما خوانده شود
Mohammad Hosein Zarnegar
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
اگر واقعا شرایطش رو تو ایران داشتیم که این کتاب رو فیلم میکردن واقعا جذاب میشد. خیلی خوبه.
ارش Rozbahani
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
خیلی زیبا واقعا ممنونم از اقای صالحی. زودتر صوتی قسمت ۶رو پخش کنید. ممنون از کتابراه
فاطمه شکری
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
تموم کتاب صوتی رو تو دوروز گوش کردم واقعا عالی بودن. یه جورایی انگار داری هری پاتر رو میخونی
مِطی دهقانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
درود بر خواننده ی محترم بهترین سرگرمیه من در طول کارمه حتما گوش بدید
Sepideh dehghani
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
خود کتاب بسیار عالی بود فقط به نظرم برای صوت باید از صداهای بیشتری استفاده بشه
محمد یزدزاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
مجموعه میدگارد با داستان عالی و نویسنده‌ی بسیار خلاق و نوآور
با تشکر از کتابراه
رامین حیدری
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
عالی میشه گفت از بهترین کتاب‌های که تا حالا گوش کردم هرچی بیشتر بهتر
محمدامین
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
رومان فوق الاده‌ای هست مخصوصا شخصیت خفقان خیلی شخصیت مرموزی داره
رایان درجه
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
هم داستان عالی
هم راوی، واقعا نویسنده و راوی هر دو هنرمند هستند.
دمتون گرم
امیر
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
این کتاب برای دوستانی که به کتابهای تخیلی علاقه دارند، بسیار جذاب است
امین طاها زارع طبیبی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بنظر من این یکیاز بهترین کتاب‌هایی است که دارم واقعن کتاب خوبی است
مهدیس
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای صالحی و خانم دشتی عزیز عالی بود لذت بردم
Mina Bashir
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
عالی عالی بسیار دوستش دارم لطفا جلدهای بعدی را هم صوتی منتشر کنید
خاطره خورشیدی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
فوق العاده بود.... متشکرم بابت زحمات شما... سراسر داستان جذاب و دلنشین بود
Hamid Rafie
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
داستان پری و پری زاد که باید هر ایرانی بخونه و بهش افتخار کنه
افشین صالحی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ای کاش با زیادی کش دادنش لوسش نکنه ولی در کل واقعا عالیه این کتاب
رضا خلیل نژاد
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
یکی از بهترین کتابهای عمرم که گوش کردم داستان نویسی عالی و گویندگی عالی تر
Somaye g
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
معتادش شدم باز هم ادامه داره ولی فصل ۶ هنوز نیومده تاکی باید منتظر بمونم☹️
آرین نیاسری
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
عالی بود منتظر قسمت بعدی هستم ممنونم از خوانش جذاب گوینده، 🌹🙏
dariush nice
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
مدت هاست منتظر میدگارد 5 صوتی بودم. ممنونم
امین اسفندیاری
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
واقعا محشره کسانی که داستانهای علمی تخیلی دوس دارن عالیه
احسان صیاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
اگه صدا پیشه‌ها بیشتر و مرد هم میبود عالی میشد
مصطفی دشتابی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
هنوز این جلد شروع نکردم ولی مطمنم مثل مابقی جلد‌ها عالیه
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟