نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پونه - سوده مقصودی

بنفشه دهدار
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
اموزنده جالب زیبا و زندگی واقعی بعضی انسانها
ن ه
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
خیلی کتاب عالی داستان پرکشش من خیلی خوشم اومد
شهلا ظفری
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
مزخرف‌ترین صدا که تو عمرا شنیدم، بابا آدم قحطی بود
بهناز لرستانی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
داستان کش داری بود و موضوعش زیاد جالب نبود
شیرین هاشمی
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
جذابیت داستان با راوی خوب چند برابر میشه
مریم رحمانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
داستان خوبی بود ممنون از نویسنده گوینده و ممنون از کتابراه
فرزاد مقدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
لحن گوینده جذاب نبود و نتونستم ارتباط بگیرم.
ابوالفضل حاتمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
کتاب را تا آخر گوش دادم خیلی خوب بود
شبنم پورقبادی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
سلام ممنون از زحمات شما
مهدی عزتی
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
چیز خاصی برای گفتن ندارم خوب بود
J.Kh2
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
موضوع کلیشه‌ای و پیش پا افتاده بود
Ra_shafiee
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
داستان روان و خوبی بود.
حمید رضا
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
داستان خیلی ساده وکلیشه‌ای بود.
سام موسوی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
داستانی تکراری با اشتباهات زیاد
سیمین قاسمی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
عالی بود دوستش داشتم
محمد امیدی
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
خیلی اغراق شده دور از واقعیت
مشکات مرادی
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
به نظرم صدای راوی اصلا خوب نبود
نیلوفر یوسفی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
سلام داستان جالبی داشت خوب بود
علی مهری
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
همچی تمام بود خیلی جذاب و رمانتیک
رضا عارف
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عالی بود♥️
مونا بوریایی
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
موضوع کلیشه‌ای و تکراری بود
نسرین شانظری
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
متاسفانه بسیار کلیشه ایی
Tayari
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
دوسش داشتم قشنگ بود
۱۳۵۸.
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
خوب بود، مورد پسند،
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟