نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موش کوچولو و شاه مورچه - مریم قمی بزرگی

هادی قربانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
پسرم خیلی خوشش اومد، منم خوشم اومد
نمره عالی دادم
چون دوسش داشتم
طلوع وحیدی
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
کتاب جالبی برای بچه هاست و دوستی و مودت و یاری رو به بچه آموزش میده
Fafa
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
داستانی در مورد کمک کردن به یکدیگر بود و عالی
علیرضا ملکی سورکوهی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
پایان خوبی داره ولی جذاب نیست. با سپاس از نویسنده محترم
فرانک وفرنیا کلانکی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
داستان خوبی بود ولی بهتر بود گوینده داستان را بهتر می‌گفت
سروش نصیری
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
داستان خیلی مسخره بود و لحن گوینده هم بسیار ضعیف بود
Zahrarostami
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
برای آموزش همدلی بسیار کمک کننده هست، متن گیرایی داره
آرشین طاهری
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
برای بچه‌های کوچیک 6 ساله خوبه نه 8 ساله
مریم سدیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
داستانی روان دارد و صدای گوینده دلنشین و آرامش بخش است
sanaz.hasanzadeh
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
هر شب برای بچه‌ها کتاب بخونیم یا صوتی بزاریم
Mina Naghdbishi
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
خوب بود ولی چون واسه بچه هاست کاش اولش حرفی نبود
sahar lotfi
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
سلام این داستان خیلی عالی هست و بچه‌ها خیلی هوشان میاد
آرال
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
عالی‌ترین داستان دستتون درد نکنه مریم قمی بزرگی
GhaffariMohanmad
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
هر شب پسرم تا گوش نده خوابش نمی بره جالب بود
ابراهیم شریفی نسب
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
این هم خوب آموزنده بود این رو به اتفاق دختر کوچکم گوش کردم
Maryam Khazan
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خوب و عالی و آموزنده. کلی نکات آموزنده، گر چه تکراری باشه
منا بشیررومزی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
خیلی زیبا بود حتما گوش. بدید این کتاب رو
Farnaz
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
ممنون از گوینده محتوای داستان آموزنده است برای کودکان
پرنیا قاسم نژاد
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
عالی است من خوشم اومد لطفا نگاه بکنیید🤗🤗
Fatemeh
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
من از این سبک کتاب کودکا خیلی خوشم و دوستش داشتم
مریم قمی
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
سلام برای پسرم گرفتم خیلی خوشش اومده بود
خاطره قیاسی
۱۴۰۲/۰۵/۲۷
اگر با هیجان بیشتر اجرا میشد و محتوای بیشتری داشت بهتر بود
نسیم کریمی
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بچه‌های من عاشق این داستان شدن خیلی خوب و عالی بود
مهدی فنائی
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
ملال آور است و بدرد ساعت خواب کودکان میخورد.
Mojgan A
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
داستان کودکانه و جالبی بود منو برد به دوران کودکی
آرتمن شهریور
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سلام عالی بود دختر کوچولوم عاشقش شده بود
احسان عسکری زاده
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
سلام‌خوب بود ولی به نظرم این مخصوص کودکان بود
فاطمه احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
داستان کوتاه و خوبیه دخترم 7 سالشه گوش داد خوشش اومد
مهدی عباسپور
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
گوینده خیلی جالب و جذاب روایت نمیکند. اما داستان جالب بود
زهرا گرجی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
پسرم خیلی این داستان رو دوست داره برای بچه‌ها خوبه 👍
کوثر نجفی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
خیلی خوب بود من از شنیدنش خیلی لذّت بردم
آفتاب
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
داستان جالبی برای کودکان میباشد. توصیه به شنیدن میشود
شادی دولتخواه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
خوب بود بخونید لذت ببرید
سارا عزیزی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
پسرم خیلی از کتاب خوشش اومد ممنونم
گیسو پورشمسی
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
دوست داشتم. حتما بخونید
امیر غلامحسینی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
کتاب جالب و خلاصه برای کودکان
افسانه پرهام
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
جالب توجه فرزندم نبود
لیلی دهقان
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
کتاب در مورد کمک کردن و بد نبود
سیده زهرا
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
هیچ هیجانی برای بچه‌ها نداشت
نیوشا
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
صدای راوی و داستان به دل میشینه
Ali Maghsoudi
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
بچه‌ها این داستان رو دوست داشتند
محبوبه حصاری
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بینظیر بود دخترم عاشقش شد😍
ساجده بهمنی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
خوبه توصیه میکنم بچه‌ها دوسش دارن
جواد صیادی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
عالی بود خیلی خوب بود
Shah
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
خیلی ضعیف بود و داستان کوتاهی بود
سمانه نوری
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
خوب و بیانی شیوا داشت
مائده محمدی فرانی و امید
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عالی بود دوست داشتم ولی کودکانه بود.
ملیکا اخوان صفار
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
عالی ترینه
hamzeh beiraghian
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
خیلی جالب و آموزنده بود
حدیث
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
برای بچه‌ها خوب و سرگرم کننده ست
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟