جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
فلسفی
›
کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم - پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو
،
بهناز سلطانیه
انتشارات مجید
دسته:
داستان و رمان فلسفی خارجی
کتاب صوتی
4.3
721 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مجید فدایی
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
2
0
عالی بود و با پایانی بسیار زیبا و هوشمندانه. آری در نهایت خیر بر شر پیروز میشود همانطور که قدرت روح از نفس به مراتب بیشتر است
ࡃߊࡈߊߺܦ̇ܘ
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
3
0
سلام کتاب مثل دیگر آثار پائولو عالی و جذاب👌صدا و لحن گوینده محشر وبینهایت شنیدنی👍 کتابراهه عزیزم بازم ممنون که مسبب حالِ خوبی💞
Amir King
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
3
0
گوینده کتاب فوق العاده عالی بود و محتوای کتاب هم خیلی زیبا بود، ولی مثل دیگر آثار کوئلیو پایان ساده و در عین حال قشنگی داره
سجاد عبدالله پور
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
2
0
کتاب خوبی بود. درواقع دنیا را از دید افراد کهنسال و پا به سن گذاشته روایت می کرد که بسیار جالب است که باید به آن احترام گذاشت
رویا حق شناس
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
0
0
خوب بود هم خوانش هم داستان اما زمانی که با کتابهای کمتری آشنا بودم و نوجوان تر بودم، کتابهای پائولو کوئیلو جذاب تر بود
بتی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
0
0
با سلام چندین کتاب از این نویسنده مطالعه کرده ام و به نظرم در عین سادگی داستانها درسهای بسیار کاربردی به من داده اند. با تشکر از راوی عزیز
منوچهر ازادی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
0
بنظرم کتاب خوبی بود و خیلی چیزها درمورد خصوصیات اخلاقی انسانها میشه ازین کتاب یاد گرفت که در شرایط مختلف آدما رفتارشون فرق داره
الهام
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
0
تمام کتابهای پائولو کوئیلو اثری بی نظیر هستن و این کتاب هم دیدگاهی دیگری نسبت به داستان شیطان داره و به نظرم جالبه پیشنهاد میدم بخونین
مریم محبی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
اولین کتابی بود که از پائولو کوئیلو خوندم. چقدر تلخ و واقعی بود و واقعیتر میشد اگر برتا کشته میشد. و اینکه چقدر در تاریکی شبیه همیم.
مینا
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
0
تمام کتابهای پائولو کوئیلو که تا الان خوندم عالی بودن. از وقتی کیمیاگر رو خوندم به کتابهاش علاقمند شدم. قلم کوئیلو رو دوست دارم.
Hadis Nori
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
کتاب متوسطیه از نظر من شاهکار نیست من هرچی گوش دادم و جلو میرفت با خودم میگفتم چقدر مبتدی خلاصه که از نظر من شاهکار یا خیلی جذاب نبود.
رامین معینی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
داستان خوبی داشت. جلوههای صوتی خوبی داشت و فضا رو قشنگ ایجاد کرده بودنکسایی که کتاب صوتی رو تهیه کردن. ارزش وقت گذاشتن رو داره.
کاظم کشت کار
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
عالی بود... پراز پند و اندرز... شیوایی کتاب و اینکه خواننده خسته نمیشه از اعجاز کارهای کوئیلو هست.... عالی عالی.. بشدت توصیه میکنم
یاسمین خلفی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
0
از جمله اثاری هست که خیر و شر در مقابل هم قرار میده و بسیار عالی و آموزنده به زبان ساده و بدیع نگارش شده صدای گوینده و ترجمه خیلی عالیه
F Yazdanian
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
کتاب جذابی هست مثل بقیهی کتابهای این نویسنده. به افرادی که کتابهای فلسفی را میپسندند پیشنهاد میکنم. کتابی هست که احتیاج به تفکر داره.
مینا غلامی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
کتاب داستان برای بازنگری در معنویت و دنیای نیک وبد، مفید است، خوانش زیبایی هم دارد. از تهیه کنندگان کتاب صوتی تشکر میکنم
مدینه محمدزاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
من جزو طرفداران اثار پائولو کوئیلو هستم و تقریبا هفت اثر اورا گوش کردهام قلمش را دوست دارم و از موضوعاتی که انتخاب میکند خوشم میاید
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
کتاب خوبیه از یک نویسنده بزرگ و همچنین گویندگی هم عالی اما کاش صدایشان را عوض نمیکردن و همین طور با صدای خودشان میخواندن تشکر از کتابراه
حبیب صفری اوریمی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
خوب نیست... بد هم نیست. برای کسانی خوبه که دنبال پر کردن اوقات فراغت هستن.. تا گذران وقت کنن.. چیزی برای یاد گیری واموختن نداره
زهرا شاکر
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
کتاب بسیار خوبی بود. ولی سبک نوشتههای پائولو به سلیقهی من زیاد نزدیک نیست. گویندهی خوبی داشت. ممنون از همه دست اندر کاران
M Bahmanesh
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
0
جدال خیر و شر خیلی زیبا ب نمایش گذاشته شده
و مثل همیشه شر با تمام دسیسه هایش نمیتواند خیر را شکست دهد
خیر همیشه پیروز است
ع .حسینی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
دوست داشتنی البته باید بادقت وحواس جمع به داستان صوتی گوش بدهید گاهی حتی مجبور شدم چند بار یک تکه را گوش بدهم تا کاملا نکته را بگیرم ممنون
حدیثه سادات حسینی
۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
0
کتاب جالبیه، گرچه با منفی گرایی و دنیا رو جای تاریکی نشون دادن و بازی کردن با اعتقاد مذهبی سعی کرده نظر بقیه رو جلب کنه.
hadiseh rasouli
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
0
0
عاااااالی، یه جورایی جریان زندگی اجتماعی. و به تصویر میکشه که همیشه بین شر و خوبی درحال جابجایی هستیم
ساناز نوروزی اصل
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
0
0
اخر کتاب برام نامفهوم بود متوجه نشدم نقش پدر مقدس منفی بود یا مثبت؟؟؟ شیطان هم برام گنگ بود خیلی راست میگفت
آوا الهامی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
0
0
کتاب جالب بود اما نه عالی. خوانش قشنگ و دلنشینی داشت. یه جمله قشنگم داشت که هیچ وقت از شر خیر حاصل نمیشه...
مجید شایگان
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
0
0
کتاب بسیار جذاب و روان پیشرفت، پرسشهایی که به نظر بدیهی ولی پاسخهایی چالشی را در پی داشت که هر کسی را به فکر فرو میبرد
زانیار اردشیری
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
0
0
کتاب جالبی بود... توصیه میکنم که گوش کنید.... تقابل جالب خیر و شر _ یا همان خوب بد....................
Elahe Arabkhani
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
0
0
قبلا خوندمش و علاقمندم دومرتبه گوشش بدم. پایولو کوئیلو نویسنده بزرگ و محبوب منه که اصلا از ادبیات کتاب هاش خسته نمیشم
ابولفضل خانعلی
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
ازکتابهای خیلی معروف که حتمایه بار رو باید خوند این نسخه صوتی هم که کارو راحت تر کرده ممنونم از کتابراه
Masoomeh Salman
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
کتاب جالبی بود و کوئیلو نیازی به تعریف نداره
گوینده هم با صدای گیرا خیلی خوب فضای داستان رو نشون میداد
خداقوت
علی جعفری
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
پائولو کوییلو نویسنده خیلی خوبیه یکی دوتا کتاب از ایشان خواندم کتاب کیمیاگر کتاب کوه پنجم ازین هم زیبا ترن
فاطمه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
من دوست داشتم و به شما پیشنهاد میکنم حتما بخوانید اما این کتاب محدودیت سنی دارد و برای هر کسی مناسب نیست
فرامرز جکسون
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
0
سلامی دیگر
با آرزو موفقیت این کتاب با یک جالبی فکری از یک فرد هستش که میخواهد مردم را بسنجد و......
افشار حبیبی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
خیلی آموزنده بود پائولو کوئلیو خیلی خوبه کتابهای دیگش هم ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد و کیمیاگر هم عالین
راحله. ر
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
همیشه طبق تعریف و پیشنهاد دیگران کتابهای پائولو کوئلیو رو خوندم و متاسفانه هر بار هم به شدت پشیمان شدم...
فریده داودی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
0
از اینکه بالاخره این دختر بر مردم روستا تاثیر گذاشت تل مرتکب جنایت نشوند و در اخر داستان بود عالی بود
حسین آجودانی
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
0
0
کتاب جذابی و جالبی بود. هم داستان جالبی داشت هم موضوع خوبی داشت
خلاصه داستان در باره خوبی و بدی هست.
حمیده امینی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
0
0
خیلی خیلی عالی بود تا لحظه آخر معلوم نبود چی میشه. جذاب بود با اینکه خوب مثل کلیشهها در آخر خیر بر شر پیروز شد
غلامرضا حدت
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
چند وقت پیش کسی از من معنی خیر شر را پرسید
امروز این کتاب به او هدیه کردم و گفتم این هم جواب سوال شما 🙏🌹
نسیم شارقی
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
2
0
این کتاب خیلی جذابه از نمونه کتابهای بسیار معروف کوییلوست ارزش چندین بار خوندن رو داره
جعفری منفرد
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
4
0
درود برشما که طرحهای تشویقی کتاب خوانی را داشته و ترویج مینمایید
Alireza Esmaeeli
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
7
0
کتاب عالی با راوی بسیار عالی و خوش صدا، حتما گوش بدین.
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
0
0
اثری هست که بعد از تموم کردنش چند روز ذهن شمارو درگیر خودش میکنه، بشدت جالب و سنگین هست ولی جالب بود
فرشته ساریخانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
0
0
کتاب شیطان و دوشیزه پریم از اون داستانهای است که شما را به تفکر درباره زوایای زندگی وادار میکند.
Agatha
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
0
0
پائولو کوئیلو نوشتههای جالبی داره این کتاب نه به اندازه آثار معروفش ولی خوب بود و ارزش خوندن داشت.
نگین
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
0
من این کتاب چند سال پیش خونده بودم و این بار که صوتی گوش کردم خیلی جذاب و جالب بود
حسن جودی
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
برای من مفید بود من دوست داشتم و میتونم پیشنهاد بدم که دوستان هم گوش کنند یا بخونند،
سارا حمزه لو
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
کتابی لطیف و آموزنده در مورد سرنوشت و خیر و شر میباشد و جدال تمام نشدنی این دو جالب بود.
marjan eslami
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
0
0
در مجموع کتاب متوسطی بود، صدای روای هم متناسب بود. اگر درگیر نیروهای خیر و شر هستید گوش بدید.
<<
1
2
3
4
5
6
7
>>
👋 سوالی دارید؟