نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جوینده - امین فرد
4.6
4735 رای
شیما پارسا
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
10
سلام این اولین کتاب صوتی بود که گوش دادم همیشه دوست دارم کتابارو خودم بخونم به عنوان اولین کتاب صوتی تجربه خوبی بود برام هم صدای گویندهها عالی بودن هم محتوای داستان قشنگ بود و جذبم کرد که تا آخرین فصل و گوش بدم امیدوارم موفق باشید و با قدرت همچنان ادامه بدید🌹🌹
