نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق بی‌پیرایه - واندا واسیلوسکا

امیر کولیوند
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
**تحلیل کوتاه کتاب «عشق بی پیرایه» ** «عشق بی پیرایه» بر محور عشقی ساده، صادقانه و دور از تظاهر شکل می گیرد؛ عشقی که بیشتر از هیجان های ظاهری، بر پاکی احساس، وفاداری و شناخت درونی تکیه دارد. عنوان کتاب نیز نشان می دهد که نویسنده می خواهد عشق را بدون زرق وبرق، نقاب و اغراق های معمول نشان دهد. از نظر محتوایی، اثر معمولاً بر تضاد میان احساسات ناب انسانی و موانع بیرونی مثل قضاوت جامعه، تفاوت های فردی یا سوءتفاهم ها تأکید دارد. شخصیت ها در مسیر عشق، با آزمون هایی روبه رو می شوند که میزان صداقت، صبر و فداکاری آن ها را آشکار می کند. پیام اصلی کتاب این است که عشق واقعی زمانی معنا پیدا می کند که از خودخواهی، نمایش و وابستگی سطحی فاصله بگیرد و به درک، احترام و پذیرش طرف مقابل برسد. به همین دلیل، «عشق بی پیرایه» را می توان اثری احساسی و اخلاق گرا دانست که عشق را نه فقط یک رابطه عاطفی، بلکه مسیری برای رشد شخصیت انسان معرفی می کند.
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۰۷/۰۳
باسلام
اثر خیلی قوی‌ای نبود
داستان خیلی کش پیدا کرده بود
عملا داستان پردازی نشده بود
علت بی تفاوتی ماریا و بی توجهی او به کریشا برام روشن نشد.
و تغییر عقیده ماریا با اون شدت غیر واقعی بود.
برای سرگرمی بد نیست
با تشکر از کتابراه
somayeh tohidlou
۱۴۰۱/۰۷/۰۳
اثری درباره جنگ، درباره اثراتی که بر زندگی‌ها و عشقها می‌گذارد. تغییراتی که چهره کریه جنگ ایجاد می‌کند و با عشق و خلوص در مهرورزی تنها قابل تحمل کردن خواهد بود.
Masoumeh Yaghoubi
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
برداشتم از این کتاب این است که انسان باتوجه به افکارش در خصوص یک موضوع میتواند کنار بیاید و خوب وخوش زندگی کند یا مقاومت کند و چرا بگویید و زندگی را به خود سخت کند
سارا حمزه لو
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
فکر میکنم مترجم بازی با کلمات و لغات رو بسیار دوست داشتن و سعی کرده بودن از کلماتی استفاده کنن که رایج نیست ترجمه اصلا زیبا نبود و خوشم نیومد.
Arezoo Beheshti
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
خیلی نتونستم با داستان ارتباط بگیرم، بخصوص آخرای داستان
البته گوینده رو‌خیلی دوست دارم
فاطمه نیک اندیش
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
کتاب خوبی بود. ولی داستان پردازی ضعیفی داشت.
لیلا م
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
ریتم ملایم. برام جذاب نبود
الهه اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خیلی مبتدی بود. وقت تلف کردن
آناهیتا ضرغامی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
من خیلی خوشم اومد. شاید دوباره گوش بدم
👋 سوالی دارید؟