نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پروانه و سنجاقک - مریم قمی بزرگی

نسرین م
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
خیلی کتاب خوبی بود روزایی که خودم درس میخوندم میذاشتم واسه پسر پنج سالم و دوست داشت
مریم داودی
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
با تشکر از داستان های صوتی و بیان زیبای گوینده داستان.
معرفی کتاب از خود داستان طولانی تر بود.
علی اصغر خراطی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
اینکه از بچگی یاد بگیرند اگر کسی در هر راستایی کمکشان کرد از او تشکر کنند خوب بود
غفوری
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
این قصه رو من چند بار برای برادر کوچکترم گذاشتم هر دفعه میگه قصه ی ((پروانه و سنجاقک)) رو بذار.
انسیه وطندوست
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
برای نوه خودم این کتاب رو خریداری کردم شنیدن این کتاب براش بسیار جذاب بودمتشکرم
محمد جعفری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بسیار خوب و عالی بودید سعی می‌کنه به محیط پیرامون بیشتر توجه کنیم من و به خودم آورد.
📖📚کوثر 📚📖
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
داستانه آرامش بخشی داره
همراه با صدای آرامش بخشش که واقعا خیلی خوبه
داستانشم بد نبود☺️😔
سمانه شاهون وند
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
خیلی کوتاه بود؛ اگر توضیح و تفصیر بیشتری داست و با دوصدا قصه گفته میشد زیباتر وجذابت ر بود
REZA
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
مناسب برای کودکان هست آن‌ها را به کتابخوانی دعوت می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که به دیگران کمک کنند
محبوبه ابرنجی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
عالی بود ممنون از کتابراه که این کتاب‌های داستانی و قشنگ رو برای بچّه‌ها تهیه میبینه!
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
کک کتاب کودک دوست میدارم و لا به لای کتاب خواندن بزرگانه میخونمش 😉
شیرین و روان چون کودکان شاد
mahsa.n.
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
خیلی کوتاهه ولی مفهوم پایه دوستی و همدلی رو به بچه ها میرسونه
نازی فولادی
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
عالیه ممنونم از کتابراه من هر شب‌ی قصه صوتی برای پسرم میذارم و خیلی دوست داره
نیوشا
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
این کتاب شیرین و زیبا همکاری و کمک و یاری رو به بچه‌ها یاد میده
فاطمه کدخدایی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
داستان شیرینی برای کودکان بود. من این کتاب رو برای فرزندانم خواندم و لذت بردیم
سیّدمحمّد زعفرانچی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
صرافت داستان نویسی بسیار خوبی برای گروه سنی هدف در این اثر دیده می‌شود
nayrre
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
کتاب خوب وآموزنده ایه که دوستی وکمک به یکدیگررابه کودکان می‌آموزد
مرضیه نعمتی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
در مورد دوستی و مهربانی بود و آموزش خوبی برای بچه‌های زیر ۹ سال
الهام
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
واسه بچه‌های خردسال مناسبه مخصوصا دختربچه‌ها که روحیه لطیفی دارن
m.b
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
نازی بود خیلی دوس داشتنی من خودم با دخترم چندبار خوندمش ممنون از کتابراه.
متینا طباطبایی
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
بامزه بود پسرکوچولوم هم دوست داست و کلی سوال توب ذهنش ایجاد شده بود😄
المیرا کنعانی نوتاش
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
برای قبل خواب بچه‌ها کتاب خوبی هست دختر من که خیلی دوست داشت
سمیه جهانگیری
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اصلا چیزی برای گفتن نداره. داستان باید دلنشین و آموزنده باشه؟!
رویا
۱۴۰۲/۰۶/۲۶
شعر بسیار زیبا و خاطره انگیز از شاعر معروف مریم قمی... حتما برای بچه‌ها بزارید
اکرمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
خوبه و برای بچه‌ها جذابه
حتما برای بچه‌های نازنین تهیه کنید
فاطمه رهبرپور
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
خیلی کتاب زیبایی بود. من برای خواهرم آن را پخش کردم و او خیلی لذت برد.
ف.م
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مقدمه‌ی داستان خیلی طولانی تر از خود داستان هست و داستانش خیلی کوتاه بود
م.طاهری
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
قشنگ بود دخترم دوسش داشت فقط تا داشت علاقمند میشد داستان تموم شد
صابره محب
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
میتونست داستانش قشنگتر باشه اجرا خوبه ولی داستان جذابیت زیاد نبود
solmaz sadr
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
خیلی کوتاه بود و تا بچه‌ها می‌خوان با شخصیت‌ها رابطه برقرار کنن تموم می‌شه
Sara Rahimi
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
داستان ساده‌ای هست ولی دخترم خیلی دوست داشت, 3ساله هست. گوینده صدای گرمی داره
زهرا
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
کتاب داستانهای صوتی بسبار مناسبن برای کودکان دقت شنیداریشونو تقویت میکنه
شبنم الیوند
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
خیلی عالی بود حس کمک کردن در کودکان با شنیدن این کتاب بیدار میشه
majid ebrahiminasab
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
راوی رو عوض کنید. این راوی بیشتر بدرد واسه روایت فتح خوبه نه کودک
blink.army
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
کتاب بسیار عالی‌ای است مخصوصا برای کودکانی که شبها نمیخوابند
z
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
کتاب بسیارررررررر جالبی بود
مخصوصا برای کودکان
حتما بخونیدش
محمدرضا ناصری
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
سلام من کتاب خرید کردم مبلغ‌اش کم شده ولی پیدا ش نمی‌کنم در کدوم قسمت
آیدین زینال زاده
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
خوانش افتضاح. لااقل از کسایی استفاده کنید که اصول اولیه گویندگی رو بلدن.
ریحانه جعفری
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
پسرم خیلی به پروانه علاقه داره و با شنیدن این قصه کلی ذوق کرد.
ریحانه سلیمانی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
دوبله‌ی بدی داشت و مسخره و زایه بود احمقانه بود
ترنج
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
لحن و شیوه کتاب خواندن جالب نبود
کیانا خلج
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
داستان روان و زیبایی بود و آدم رو به جهان دیگری میبرد
نیره اکبری
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
این کتاب را برای فرزندم خواندم و اوهم خوشش امد
سارینا جهانگرد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
صدای راوی دوست داشتنیه داستان کوتاهی در مورد کمک کردن
زهرا بشیری
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
اصلا خوب نبود صدای گوینده برای بچه‌ها جذاب نبود
یاسیلا
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
برای دختر 5 ساله‌ام میذارم، با دقت گوش میده و لذت میبره
سایدا امیری
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
بد نیست ولی دخترم خوشش نیومد
من خودم خیلی خوشم نیومد😐
لیلا مم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
کتاب خیلی جالبی بود گوینده صدای خوبی داشت
درسا
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
چرا بعد از مدتی باید دوباره کتابها را دانلود کنم.
زهرا جعفری
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
کتاب خوبیست اما راوی می‌توانست بهتر و جذاب‌تر اجرا کند
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟