نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ - جی. کی. رولینگ

S Beigi
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
اجرای بسیار عالی🙏🏻
سپاس
محمدرضا جامعی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خیلی عالی بود عیدی خوبی بود ارمان جان❤️
غزاله
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
مثل همیشه آرمان سلطان زاده عالی بود
Afyazdani
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
از فیلم هاش خیلی بهتره
الهام
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
فقط بگم عالی، بسیار فراتر از فیلم هاش
علی پارساپور
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
به ریش مرلین قسم، جالب بود
Behdad Ghadiri
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
بهترین فصل کل ۷ جلد فصل ۳۳ هستش
نیما جواندل
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
یک اثر فوق العاده بود
زهرا طهماسبی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
آدم رو به درون داستان میبره
رادمهر ابدالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
اینم آخرین کتاب هری پاتر
س امیری
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
انقدر خوب بود توصیفش نمیشه کرد
اسماعیل آذری
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
گوش دادم و لذت بردم.... درود آوانامه
Irsh
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
لطفا کتاب پنجم در دو جلد قرار بدهید
Sgnd
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این کتاب همیشه بهترینه
سعید قدمی زاد
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آرمان سلطانزاده بی نظیره
پگاه احراری
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
از شنیدنش لذت بردم
رضا حجارى
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
برای بار سوم دارم گوش میدم
zahra bakhtbedar
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
کاش زودتر کتابارو نشر بدید
امیر رضا مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
عالی مثل همیشه⚘️
<< 1 2 3 4 
👋 سوالی دارید؟