نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سایه باد - کارلوس روئیث ثافون

Maryam Navab
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
کتابى بینظیر با صداى بینظیر آقاى تیماز!
mahsaber@gmail.com
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
بسیار عمیق وقابل تعمق
مبینا محمودی
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
ارزش یه بار خوندن رو داره
رسول خلیق دوست
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
از شنیدن کتاب خیلی لذت بردم.
یونس
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خوب بود تأثیر گذار بود ممنون
Niloofar Rafi bakhsh
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
کتاب بینظیر با خوانش فوق العاده
امیر بیشه
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
تخیل خوبی بود و ذهن رو درگیر می‌کرد
Elah Rahmati
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
کتاب بسیار جذاب، صدای گوینده هم درجه یک
Saman
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
یک رمان عالی که تا حالا خوندم
پیام
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
واقعا محتوا عالی داشت
عرفان علیمردانی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
لطفا جلد‌های بعدی رو هم صوتی کنید
محمد صادق شمس الدینی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
بسیار خوب بود و ارزش خواندن داشت
زهرا هاتفی
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
به نظرم کتاب معمایی خوبیه
زینب کاظمی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
این کتاب بی نظیره 😍😍😍
فرید طاهری فر
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
رمانی جذاب، ساده و روان
محمد حسین قمشه ای
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
رمان خیلی خوب و ماجرا جوایانه‌ای است
گلنوش ملایری
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
رمانش بی نظیر هست و کشش بسیاری دارد.
ellie Yar
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
براى نوجوانان خوب است
Amin Dahayat
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
انتظار نداشتم انقد خوب باشه. ارزششو داشت
مریم ایزدی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
فوق العاده جذاب و شنیدنی بود
لیلا افشار
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
لذت بردم ممنون از نویسنده محترم
امیر حسین نژاد
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
بهترین کتابی که خواندن عالی بود عالی
پاییز میرزایی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
عالی، هر فصل بی مانند تر فصل قبل
رحمت الله احمدی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
عالی بود حتمأ گوش دهید
معصومه مولایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
خوب و سرگرم کننده بود
حمید حاجمرادی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
سلام کتاب جذاب اما طولانی
Javad.Mohammadkhan
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
چقدر حال داد این‌کتاب
mahdi azadbig
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
داستان زیبا با صدایی زیبا
Arshia Jahedi
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
داستانی با جزئیات رسا وساده
HOMA
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
واقعا عالی بود باخوانش بسیار تاثیرگذار
محمد حسین گنجی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
قشنگ بود. من خوشم اومد.
n.h_evan
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
تا فصل چهل گوش دادم خیلی عالی بود
Narjes Av
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
بد نیست، من دوست نداشتم.
زیبا داودی متین
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
کتاب خوبیه، بیشتر برای من سرگرمیه
مهدیه رضایی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
بسیار جذاب و خواندنیست
ارزو رحمانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
بسیار زیبا و غافلگیر کننده
احمدی
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
زیاد رمان دوست ندارم
زهرا میرزایی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
عالی و بسیار خوب بود
شهرام اسدی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
صدای بسیار عالی و گیرا.
Viera
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
فوق العاده عالی بود‌. بسیار گیرا و جذاب
بهروزدستنشان
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
کتاب خوبیه گوش بدید حتما
مونا مه پیکران
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
عالی بود قشنگ‌ترین رمانی که شنیدم
هاله شهیدی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
جالب بود آدم رو تو خودش غرق میکرد.
طاهر عطایی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
آدمو گیج میکنه ولی کتاب خوبیه
مجید توسلی فرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
بسیار عالی بود. لذت بردم
الهام محمودی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بسیار زیبا بود لذت بردم از شنیدنش
راحله حلاج اقلی
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
عالی خیلی دوست داشتم
سید رضا سجادی
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
کتاب بدی نیست و پیشنهاد میشه
پربسا نظری
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
خیلی عالی و هیجان انگیز.
منیره آزادی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
اینقدر عالیه که نمی‌دونن چی بگم
<< 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟