نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرشتگان - دایانا کوپر

09133545650
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
عالی است. یعنی میشه ما هم با فرشته ها رابطه برقرار کنیم با گوش دادن به این کتاب صوتی حالم خیلی خوب میشه. تا چه اندازه این تجربیات کتاب صحت دارد
Ali.S
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
کتاب قشنگیه میگه که همه ما‌ها فرشته نگهبان داریم و اون‌ها مواظب ماست و از اون‌ها کمک بگیرید در اخر کتاب تمرین‌هایی میده و صدای راوی هم عالی هستش
نرگس راستی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
از نظر یه اسناد معنوی نمیتوانم تمامی صحبت‌ها و نظراتش را تایید کنم اما میشود از راه کار هایش تا حدودی استفاده کرد و امتحان کنید تا ببینیند چقدر نتیجه میگیرید
کیانوش غلامی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
کتاب خوبی بود و تقریبا مثل کتاب فرشتگان الهی بوده چون منبع اکثر کتاب‌ها با هر موضوعی اوصولا تا حدودی یکی هست
ولی در خوب بودن این کتاب شکی نیست
ممنون از کتابراه
غزال صفری
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
تو مسیرش قرار بگیری و ایمان داشته باشی دیگه ول نمیکنی این راه رو چون خیلی مثبته. عالیه عالی
کتاب الهام فرشتگان رو از همین نویسنده هم میتونید بخونید
ناصری
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
کتاب اموزنده‌ای هست و بسیار تمرینات مفیدی دارد و خیلی از سوالات من را جواب داده است و من به چندین نفر این کتاب را معرفی کرده‌ام و باعث آرامش ذهن انسان میشود
Zahra M
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
بسیار عالی انسان را با دنیای دیگری آشنا می‌کند و اینکه چه نیروهایی در اطراف ما هستند که برای زندگی اینکه ما بهتر زندگی کنیم مارا یاری می‌رسانند تشکر
Reza Homayouni
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
دایانا کوپر یکی از بهترین نویسنده‌های معنوی هستش. کتاب حاضر به شما کمک می‌کنه بفهمید هیچ وقت تنها نیستید و همیشه می‌تونید از برترها در خواست کمک کنید. بی نضیر
پریسا فرهنگ
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
ممنون از کتابراه بابت کتابهای عالی. این کتاب خیلی بمن روحیه داد و در شرایط سخت کمکم کرد. این برای من از اون کتاب‌هایی است که بارهاباید گوش دهم. ممنون کتابراه
Maral Z
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
تو شرایطی بودم که واقعا به همچین کتابی نیاز داشتم روحیم و حالم خیلی بهتر شد ممنونم از کتابراه از نویسنده ‌ و از خوانش زیبای خانم خداداد عزیز
مِهـراتـون از هابیتـون 🦕
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
یه کتاب دیگه هم در این زمینه هست از همین نویسنده که من اون رو بیشتر از این کتاب دوست داشتم. در کل بد نبودن بعضی از فصل ها
مریم کاکائی
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کتابی لطیف و امیدوارکننده که در میان شلوغی های زندگی، لحظاتی از آرامش و تأمل به من هدیه داد. 🤍👼✨خوانش خانم خداداد هم زیبا بود
raha
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
برای من موضوع کتاب بسیار جالب و جذاب بود اینکه هرلحظه بدونی فرشتگان مراقبت هستن حس خوبی میده مدیتیشن‌های آخر کتاب بسیار خوب هستند.
م بیانی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
کتاب خوبی هست و این نکته رو به ما یاوری می‌کند که تنها رها نشده ایم و موجودات خارج از حواس ما (فرشتگان) همواره ناظر و کمک حال ما هستند
Melika , S
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
باید با دقت و تمرکز گوش کرد، نویسندگی خانم کوپر عالی و ایشون خیلی معنوی هستن، به نظرم این داستانم هم یکی دیگه از کارهای خوبشون بود.
مهسا عین اله پور
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
جالب بود و چند تا تکنیک عالی داره... من گاهی ازشون استفاده میکنم و دست و پا شکسته چیزی که بخاطرش تمرکز کردم اتفاق می‌افته
زهرامقدم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
عالی بود و به افرادی که علاقه مند به مسائل معنوی هستند پیشنهاد میکنم ک مطالعه بفرمایند
سحر
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
برای اهلش جالبه.. برای کسانی که می‌تونن باور کنن که فرشته‌ها رو میشه دید و باهاشون ارتباط برقرار کرد.
پارسی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
کتاب راهنمای امید به خدا و یاری خواستن از اوست، خداوند سربازانی به نام فرشتگان دارد که به برایتان می‌آیند
Ana afshar
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
این کتاب رو واقعا دوست داشتم ارزش یکبار شنیدن رو داره. جالبه موضوعی متفاوت و در عین حال جذب کننده داره
اسما صادقی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
عالیه، زندگی آدمو تغییر میده. ‌ای کاش کتاب‌های بیشتری مثل این کتاب نوشته‌ می‌شد. واقعا جواب میده و واقعیه
Somayeh Roohagh
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
یکی از بهترین کتابهایی که شنیدنش واقعا آرامش بخش بود! صدای گوینده هم خوب بود و خسته کننده نبود! ممنونم از کتابراه🌹
پادشاه جان و جهان
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
بی نظیر است دایانا کوپر خودش یه فرشته هست واقعا هیچ کسی اینقد نحوه ارتباط با فرشته‌ها رو قشنگ توضیح نداده سپاس بیکران
میم قاف
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
مطالب این کتاب متفاوت است از کتاب ارتباط با فرشتگان، که اثر دیگر از همین نویسنده میباشد.
حتما گوش دهید.
کیمیا
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
عالی بود از وقتی این کتابو خوندم با راهکارهایی که نویسنده داده هم راحت تر از پس مشکلاتم بر میام هم استرسم کم شده 🤝
کاظم فروغی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
یک کتاب بسیار عالی برای شناخت دقیقتر ملائکه. واقعا زیبا بود، باعث میشه حضور فرشتگان در کنارت رو خیلی جدی‌تر حس کنی.
Mahsa Parsae
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اگه اینجایی و میخوای این کتاب رو بخری فرشته‌ها تورو اینجا کشوندن پس توی گوش دادن بهش شک نکن
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
بیشتر حالت خرافه گویی داره ولی بعضی مطالبش جالب است. ولی نحوه بیان گوینده خیلی خوبه و فرد رو جذب گوش دادن میکنه
احسان کریمی
۱۴۰۵/۰۱/۰۹
خیلی مسخرست. من فکر میکردم یه کتاب علمیه اما بیشتر داستان و رمانه. انتظارم خیلی بیشتر بود. متشکرم
برکه مینو☔
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
کتاب زیبایی هست، به عقیده من در سنین پایین حداقل ۹ سال، می‌تونه تاثیر بالایی داشته باشه
.R Rahmati
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
درود برشما کتاب بسیار تاثیرگذاریه و من خودم واقعا کمک و حصور فرشتگان رو با این کتاب حس کردم
Taees Sayah
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
کتابی بسیار جالب از دنیاهای فراتر از ذهن با باور وجود محافظینیا سمانی بسیار ارامش بخش
🧚🏻Fagol🧚🏻
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
خوندش پیشنهاد میشه چراکه شمارو با فرشته‌ها و دنیای اونها وکمک‌های غیبی درزندگی آشنا میکنه.
نرجس فیروزی
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
سلام کتاب بسیار عالی بود. من از بعد از خوندن کتاب هر کاری داشته باشم به فرشته نگهبانم میگم
محمود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
عالی.... بازهم میشه کتاب دیگر معرفی کنید.. میشه کتابی در این زمینه از نظر علما اسلامی به این سبک معرفی کنید
مریم ت
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
زیبا بود. راهنمایی ارتباط با فرشته‌ها و انوار الهی، امیدوارم همه یک روزی این کتاب رو بشنوند
رزماری
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
واقعا کتاب خوبیه فرشته‌ها معجزه میکنن
کاش میشد توی کارگاه‌های دیانا شرکت کرد🍄🪽
مهسا زارع
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
من خیلی مبحث فرشتگان رو دوست دارم و این یکی از کتابای عالی بود کمکم کرد و خیلی حالمم عوض شد مرسی
حدیث بهمئی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
دلنشین و آرامشبخش بود. تونستم فرشته‌ی نگهبانم رو‌ کنارم حس کنم.
فلور ثابتی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
کتاب بسییییییارعالی هست بایستی چندین بار خواند و مراقبه‌ها رو انجام داد.
آرمینه خرّم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
این کتاب بینظیر است.. ارتباط با فرشتگان زندگیم را بسیار زیباتر کرده است.
FERYAL Roozbeh
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
ممنونم بابت این کتاب و خوانش بی نظیر خانم خداداد
Ryan Solari
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
کتابی بسیار عالی وشیوا که روح انسان رو به پرواز در میاره حتما توصیه می‌کنم
رقیه صباحی
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
زندگی با فرشتگان عالیه من دنیام عوض شده و کلا تو خیالاتم با فرشته‌ها هستم
Venus Valadbeigi
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عالی بود بارها و بارها گوش دادم
بازم گوش میدم حس آرامش بهم میده
محبوبہ کریمی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
در راہ بازگشت از سنندج در اتوبوس با صدای آرامشبخش شما خوابیدم ♥️☺️
اعظم حفار
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
عالی و با صدای زیبا و دلنشین خانم خدا داد عالی تر
Moozhan H
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
خیلی کتاب خوبی بود
یکم تخیلی بود ولی حس خوبی به انسان میداد حسش و‌دوست داشتم
سمانه حضرتی
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
من بعد از این کتاب حضور فرشتگان رو احساس می‌کنم
M Sh
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
کتاب آرامش بخشیه
بالاخره هر کتابی‌ی پیامی برامون داره
ارزش وقت گذاشتن داره
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟