کتابهای جول اوستین عالی هستن و اینیکی بنظرم جزو کتابای خیلی خوبش هست. واقعا نکاتی که داخلش میگه باعث افزایش اعتماد به نفس میشه و مسیر زندگی رو تغییر میده.
واقعا اگر عادت کنیم که در همه شرایط شکرگزار باشیم و لطف خداوند را بطلبیم، سعادتمند خواهیم شد. برای من بسیار مفید بود. سپاس از اینکه کتابها را صوتی میکنید.
این کتاب بیشتر جنبه انگیزشی و تم مذهبی داره، که البته طبیعیه چون نویسنده خودش یه واعظه.
در کل کتاب خوبیه