کتاب خوبی بود. بسته به شرایط تون ممکنه چند فصل از اون براتون مفید تر باشه. قطعا چیزهایی یاد گرفتم که از من انسان بهتری میسازه. صدای اقای فردوسی پور عالی بود.
راهکارهای کتاب که برگرفته از فلسفه رواقی ست، سعی کرده تا بصورت شفاف و به روز شده اندیشههای رواقی را برای زندگی امروز کاربردی کند.
کتاب بسیار عالی بود.