نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ - لئو تولستوی

یوسف
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
فوق العاده بود پیشنهاد میکنم گوش بسپارید
شیوا
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
یکی از بهترین کتابهایی که خواندم و واقعا دوسش داشتم
عسل
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
فقط اونجا که میگه تمام شد و ایوان این جمله را شنید... 🥺
دریا جهانگیری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
کتاب بخوانید تا حقیقت رو لابه لای صفحات پیدا کنید
اسماعیل احمدی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
اون چیزی که فکر میکردم نبود. البته بد هم نبود.
سعید همتی ازندریانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
حال روز این روزگار
صدای آقای ستاری خیلی عالیه
محمد حسین هدایت فرد
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
حال نکردم و سبک من نیست
اویس ملکانی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
جوری جذاب بود که دوبار گوش کردم.
آرشام پروینی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
فوق العاده بود لذت بردم
sajad karimi
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
خیلی خوب بود من به شدت لذت بردم
سمیه صفری
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
زندگی را زندگی باید کرد. عالی بود
MJD MRDI
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
بد نبود عبرت آموز و جالب بود متشکرم
سهیلا کیماسی
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
واقعا تاثیرگذاربود و بسیارشنیدنی
شیما مسجدی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کتاب جذابی بود دوست داشتم
ali rahmani
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
از این کتاب فیلمی ساخته شده یا نه
نفس یاری
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
رمان آموزنده‌ای بود
سپیده رضایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
عالی بود لذت بردم
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟