نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاسوسان شمس آباد بالا - پریناز علیش

vahideh tasdighi
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
گوش دادم. بد نبود
گل شاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
خیلی خوب و جذاب بود
علیرضا بتویی
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
ارزش خواندن دارد.
Mahsa Bashiri
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عالی و نوستالژی بود
قاسم حامدی نیک
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
برای سرگرمی خوب بود
سید محمد رضا حسینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
همه چیز کتاب عالیه
فریده رحیمیان
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
واقعا عاااای بود
azadeh shenavari
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
بسیار عالی و روان بود داستان
<< 1 2 3 4 5 6 
👋 سوالی دارید؟