نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در انتهای کودکی - مجید اوریادی زنجانی

حبیبه حسینی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
کوتاه و جالب بود
روح الله پورمحمدی
۱۴۰۱/۰۱/۰۴
گوینده خوبی بذارین
بهنام ولی وند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
ممنون از تلاشتان.
تباب خذپا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالی خیلی خوب است
Hadis .M
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
داستان جالبی بود
سعیده ب
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
داستان قشنگی بود.
Ghazal Iran
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
تهش چی شد😐خوب...
نازیلا دربا
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
من نخوندم حذفش کردم
سمیه درودیان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خوب بود مفهوم عالی
فرشته ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
کوتاه و جالب بود.
یوسف کاووسی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
داستانش عالی بود
عبدالرضا زینایی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
کوتاه و تکراری بود
محمد مهدوی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
در حد متوسط بود.
tahereh hoseini
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
تازه درخواست شده
Mohammad hassan Radmanish
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
خیلی عالی خوشم آمد
<< 1 2 3 4 5 
👋 سوالی دارید؟