سلام. داستان خوبی بود
فقطای کاش صدای گویندههای خانم بهتر بود. اره، زیادی با ناز و عشوه حرف میزنن. اونم با یه مرد سالمند آلزایمری!!!
از کتابراه ممنونم
سلام.
نوع داستان برام تازگی داشت و جذاب بود اما بی مقصد و نتیجه بودن داستان ناخوشایند بود.
بازهم خواهش میکنم از گویندههای بهتری استفاده کنید.
سپاسگزارم.
فقطای کاش صدای گویندههای خانم بهتر بود. اره، زیادی با ناز و عشوه حرف میزنن. اونم با یه مرد سالمند آلزایمری!!!
از کتابراه ممنونم