نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 1984 - جورج اورول

محمد مهدی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
خیلی بد صدا گذاری شده بود حالم به هم خورد. بااین صدا گذاری حیف پول.
مریم ش
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
کتاب شاهکاری نیست فکر میکنم فصل هفدهم و هجدهم بهترین فصل هاش باشن
ashzar zare
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
این کتاب نیازی به تعریف و یا توصیه به خواندن ندارد همه باید بخوانند
محمد
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
جورج اورل واقعا قلم قوی داره و خواننده و کادر صداگذار عالی عمل کردن
نرگس کیایی
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
به نظر من هر انسانی یکبار باید این اثر فوق العاده رو بخونه
خیلی خیلی عالی
کیان
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بسیار پرمغز و اینکه جرج اورول همیشه جلوتر از زمانه‌ی خودش بوده!
masoud naghdi
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خوبه. هم بحث‌های اجتماعی هم روانشناسی و هم سیاسی با هم آمیخته شده
انگود انگوری
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
صدای گوینده رو نپسندیدم. موسیقی‌ام نامناسب بود. کلا تحمل کردم
Sam sam
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
بسیار عالی بود و ممنون از انتشارات ماه آوا و صدای استاد عمرانی بزرگوار
حبیب بنیادی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
بسیار عالی
خیلی لذت بردم
مخصوصا با صدای دلنشین آقای عمرانی
Maziar Zamani
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
صدا و اجرای خواننده متن عالی است اما موسیقی بدی برای این کتاب صوتی انتخاب شده.
Shima Aghazadeh
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
گوینده صدای خوبی داره و با موضوع هم خونی داره
این ورژن رو خریداری کنید
امید جعفری
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
چقدر آشنا …با تمام وجود حس کردم که این رمان را زیسته ام
حسین
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
راوی عالی قطعا جزو ١٠ کتاب اول من هست پیشنهاد میکنم
سعید خیری
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
داستان کتاب به کنار، صدای گوینده فوق العاده ست
بهنام فرجی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
داستان ما هم بی تردید به ١٩٨٤ تعلق دارد.
علی یوسف زاده
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
در عین غربت، به شدت آشنا
مهدی آهنگری نمین
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
بی نظیر و عالی مناسب برای افزایش آگاهی
شهین احمدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
تعریفشو خیلی شنیده بودم. عالی بود.
فریبا پورغلام
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
این داستان زندگی در ایران است همین بس
هادی سالاری
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
کتاب هر آزاده انسان.
مهسا عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار عالی و ارزشمند، ممنون از کتابراه
حسین مجیدی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
من نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
نجمه امیرزادگانی
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
نسبت به کتاب قلعه حیوانات خیلی قوی نبود
یحیی کریمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
عالی بود و خیلی قابل تامل
هدیه رنجبر
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
از خواندن این کتاب بسیار لذت بردم.
Saba goodarzi
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
فوق العاده بود متفکرانه و هوشمندانه
soroush Ramin
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
فوق العاده، بی نظیر👌🏻
صفا صفایی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
خیلی خوبه ولی وهم برانگیز
الناز مختارى
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
کتاب محشری بود امید بخش بود
✞ FRED
۱۴۰۱/۰۱/۱۸
یکی کتاب درجه یک و احساسی
سورن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عال بود مخصوصا گوینده
niloofar hosseini
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
واقعا عالی. انگار برای زمان الان هست
مهدی غفوریان
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
داستان جالبی داشت آدم و مجذوب میکنه
پرستو سرمدی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
کتابی عمیق و زیبا
علی اصغرنادری
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
بیان متن عالی بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟