نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بوف کور - صادق هدایت

علی غلامی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
درودومهر. نمیدونم چرااین کتاب انقدرمعروف شده. بجزء اینکه ناامیدی وشک بی موردرودرآدم پمپ کنه خاصیتی دیگه‌ای نداشت. حیف اون وقت. فقط صداگذاریش خوب بود
حسین صمدی
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
کتابی بی نظیر، فضایی سورئال وشگفت انگیز، صادق هدایت واقعا در نویسندگی بسیار اززمان خود جلوتر بود، وپایانی زیبا وشگفت انگیز، کتاب برای یکبار خواندن وشنیدن کم است
آراد غضنفری
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
واقعا اثر فاخری ه که اجرای فوق العاده زیبایی داشت دم جناب بهروز رضوی و عوامل دیگه گرم، خودم خونده بودمش انقدر جذاب نمیشد 👍👍👍
حسین
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
کتاب از نظر ادبی و اسفاده از استعاره و ارایه ادبی عالیه داستان یکم از وسطاش به بعد قابل پیش بینیه ولی در کل ارزش خوندن داره
پدرام باطلا
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
کتاب صادق هدایت باشه راوی هم حضرت رضوی....
بسیار دلنشین. کتاب رو قبلا چند بار خونده بودم ولی این کتاب صوتی با این صدا یه دنیای دیگست.
احمد پرندوار
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
این کتاب قطعا شما را دیوانه و شیفته خودش می‌کند!
بی‌دلیل نیست که این رمان را یکی از بهترین‌های رمان معاصر و حتی بهترین رمان معاصر می‌دانند!
پریسا جلیلیان
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
من قبلا فقط کتاب یک ولگرد رو گوش داده بودم خیلی زیبا مینویسه و به جزئیات توجه میکنه. کتابها تلخ و سرد هستن اما خیلی خوب جذب خواننده میشه
ع ع
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
موضوع کتاب جالب نبود هرچند عمیق بود.
اما صوتش فوق العاده بود، دلنشین و جذاب لطفا از ایشون بیشتر کتاب صوتی بزارید.
حسین صابونچی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
با اینکه کلی سانسور داشت ولی تا آخرش گوش کردم که خیالم راحت بشه کل این اتفاقات به خاطر مصرف مشروب و تریاک نبوده. 😂
روزبه ع
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
دورو بر مرحوم صداقت هدایت بزرگوار روحشان شاد یادشان گرامی روشنفکر دوران سیاه ایران، و نفس جناب بهروز رضوی گرم 🌹👌
sa har
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
صادق هدایت بسیار ظریف و طنین نکته‌ها رو گوشزد کرده، و نویسنده‌ای بسیار به روز و جلوتر از زمان خود بودن
صادق
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
نام‌اثر،، بوف‌کور، نویسنده صادق‌ هدایت، راوی‌ استاد‌ رضوی، شاهکاری‌ خلق‌ میشود، که‌ بر‌ جان‌ ادب‌ دوستان‌ رخنه‌ میکند
آمنه
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
احساس‌ی مرد ازدیدگاه خیال توهم
دلم بحال سوخت روزگار عجیبی داشته
ارزش دوبار خوندن داره
قلم بسیار عالی
اکبر امینی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سلام رومان بسیار عالی بود من همه کتابهای جناب صادق هدایت را دوست دارم
با تشکر اکبر امینی از افغانستان
Nooshin Sh
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
حس غم واندوهی که این کتاب منتقل میکنه اصلا خوشایند نبود درمجموع از خریدنش پشیمون شدم حالم رو خراب کرد
A
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
فقط کسایی که به ادبیات سورئالیست (فراواقع گرایی) علاقه دارن میتونن از کتاب لذت ببرن
Sam
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
داستان غمگین و جالبی بود ولی اینکه گفته میشه یکی از آثار برتر ادبی معاصر درک نمیکنم
Mostafa arandian
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
صدای آقای رضوی مناسب‌ترین صدا برای این کتاب بود. و به راستی که این کتاب شاهکار آقای هدایت هست
حجت حمیدی راد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
بی نظیر بود نمیدونم چرا تا حالا چندین بار گوش دادم و هر دفعه یک درک جدیدی ازش دارم
gerey
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
بنظرم یکی از شاهکارهای قرنه، غیرقابل پیش بینی، صدای آقای رضوی هم میخکوبت میکنه پای کتاب
Ali
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
داستانی غمگین ولی سراسر تشبیه‌های زیبا و تاثیر گذار و جملات جادویی که تا عمق روح نفوذ میکند
خدیجه خلیفی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
کتابی عمیق و چندلایه با قدرت نویسندگی بالا. خوانش کتاب عالی بود. برای مبتدیان کتابخوانی مناسب نیست
بهنام
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
اگه گوینده‌اش آقای رضوی انتخاب کنید عالیه. خودم بعضی وقتا دلم براش تنگ میشه. مجددا گوش میکنم
Masoumeh
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
کتاب بسیار عالی و جالبی بود و پر از معماهایی که شاید هنوز کسی موفق به کشفش به صورت‌ درست نشده
علی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عالی بود، هر بار که گوش میدی این کتابو با توجه به سطح آگاهی که درش هستی یه برداشت زیبا رو بهت میده
علی هوشیار
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خیلی عالی و کامل هست و بسیار اثرگذار. با صدای زیبای استاد رضوی فوق العاده شده
کاروان رحیم زاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
یکی از کم نظیرترین آثار ادبی ایران با صدای جاودانه شادروان استاد رضوی بسیار عالی بود. سپاسگزارم
انوشیروان
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بیش از بیست بار بوف کور و خوندم و شنیدم واقعا هدایت نویسنده جالبیه. صدای بهروز رضوی بینظیره
وحیده خسروجردی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
قلمش رو دوست داشتم گرچه فضای سیاه وسمی بهم منتقل میکرد ولی جذبم می‌کرد تا آخر دنبالش کنم
شنتیا شاه محمدی
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
صدای گوینده عالی بود و کتاب رو خیلی دلنشین تر میکرد و خیلی برای فضای تاریک کتاب مناسب بود
لیلا کریم زاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
یک نویسنده خیلی باید قهار باشد که بتواند انقدر خوب نقش وذهن کسی را روی کاغذ بیاورد
محمود وفائی نژاد
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
بسیار عالی.... ارزش گوش کردن داره پشیمون نمیشید. صدای بسیار خوب استاد بهروز رضوی. ممنون کتابراه
Shahin Movafaghnezhad
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
آقا من اصلا نفهمیدم هیچی ازش. در اصل اگه اشتباه نکنم صادق هدایت لکاتشو کشت واسه خیانت درسته؟ 😂😂
فرهاد صادقیان فرد
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
خداروشکر با صدای استاد خوانده شده بود، بعضی کتابها با صدای بد حروم میشند
نادر
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
بالای ۳۰۰ بار گفت لکاته. بعد از صادق هدایت یه دهخدا میخونم فضام عوض شه.
فریبا عزیزی
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
نمیدونم دفعه چندمه این کتابو میگیرم ولی هنوزم نتونستم درست بفهممش
امید صادقی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
کتابی که اگر در شرایط روحی خوبی نیستی نباید بخونی چون به افسردگی نزدیکترت میکنه
Babak Afshari
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
تنها نویسنده ایرانی که هر داستان او را می‌توان هزاران بار خواند و لذت برد
شکیلا محمدی فرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
شاهکار بود مرموز و پر از دردبا شروع جذابی که تا آخر داستان میخکوبت میکنه
فانوس
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
از نظر بنده یک اثر ساده و روان بود و آنچه در وصفش شنیده گزافه بود
Kiyanoosh
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
بسیار عالی بود این کتاب عالی بود تصویر سازیش جوری بود انگار داری سریال میبینی
آناهید عظیمی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
حتی اگر کتاب را خوانده اید حتما نسخه صوتی را هم گوش کنید بسیار عالیست.
روح‌اله
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
کتابی مرموز با کلمات نمادی فراوان که هربار میخوانی راز‌های جدیدی کشف میکنی
عباس آقاخانی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
یه ذره گیج کننده اس
ولی دلچسبه
وقتتی داری گوش میدی از این دنیا خارجت میکنه
روح الله
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
زیبا و زیباتر فقط کاش اثر اثرات اینچنینی در جامعه‌ی ما نمایان میشد
Ahmad Yousefi
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
چیزی جز فوق‌العاده برازنده زنده یاد صادق هدایت و نوشته‌هاش نیست.
maede moradi
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
بینظیر بود و از نوع بیان و احساس تمام لحظات تک تک برایم به تصویر کشیده شد
حکیمه ابراهیمی مقدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
من علاقه نداشتم و از فضاسازی‌اش خنده‌ام میگرفت و ارزش شنیدن نداشت
فاط خسروی
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
عالی بود خدایا من سه بعدی بودن نوشته هدایت رو به وضوح لمس میکنم
مریم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
متنی زیبا با شنیدن صدایی دلنشین بسیار جذاب و دوست داشتنی بود
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟