نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ارواح میان ما هستند - جیمز ون پراگ

شهره بهبهانی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خوب بود ولی کلی سوالات ناتمام در ذهن ایجاد نمود
reza amini
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
کتاب خوب و آموزنده‌ای بود و دیدگاهمو کامل عوض کرد
ارمان امیراحمدی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
جالب بود... پسندیدم... در ژانر وحشت بیشتر کار کنید عزیزان
انسیه بهشتی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
میگه سام پاشو نشان داد مکه ارواح جسم دارن؟؟
M.A.D م.ع.د
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
عالی بود مخصوصا بخشی که راحب چاکراه‌ها بود
Omid Yousefi
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
چیزی که انتظار میره از نام کتاب نیست....
امیر چاووشی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خیلی چنگی به دل نمیزد. بعضی وقتها خسته کننده بود.
شمیم احمدی
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
حالا چرا آهنگ هاج زنبور عسل روش گذاشتین
Ahmadreza As
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
باسلام
بسیار پرمحتوا و نیز گویندگی عالی. سپاس
علی پیشدادنژاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
جالبه که ارواح کنار ما زندگی می‌کنن
Ayat Salehi
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
حتماگوش کنید خیلی مفیده
ندابزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب جالبی بود. من دوست داشتم.
حمید موسوی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
کتاب خیلی خوبیه مخصوصا دو قسمت پایانی
فاطمه رادفر
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خیلی کتاب جالب و باحالی بود
arsalan bn
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام.
واقعا یک کتاب قوی و خوب
سورن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
اگر نمی‌ترسید بخوانید
Hadis Tadlili
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
اصلا جالب نبود
خوندنش وقت هدر دادنه
ali shams
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
واقعاً کتابی عالی و بی نظیر است
سجاد صادقی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
سلام ممنون از راهنمایی
امیرحسین کفاش زاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خیلی جالب بود پیشنهاد میکنم بهتون
ناصر دهقان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار تکان دهنده و جذاب
کتابخون
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بازم یه کتاب فوق العاده در کتابراه ممنون
فاطمه محمدزاده
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بی نظیره و آدمو به فکر فرو میبره
Sh.a A A
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
سلام عالی بود ممنون 🙏🌺📚
ندا فرجی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
کتاب و روایت عالی ولی آهنگ متن... 🙁🙁
امین ایرانمنش
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
عالی وآگاه کننده
Liliy G
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
خیلی جالب بود برام
زهرابهرامی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
دوستش دارم بخونیدش
Reza Izadi
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
برای سر گرمی خوبه
null null
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
کتاب خیلی زیبایی
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟