نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن همسایه - شاری لاپنا

Mehrnoosh jahangiri
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
داستان به گونه ای هست که واقعا شما رو کنجکاو میکنه. به نظرم ارزش شنیدن و وقت گذاشتن رو داره👌🏽راوی هم که عالی داستان رو شرح میده ✨خرید این کتاب رو پیشنهاد میکنم
سیما داوری
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
من خیلی دوسش داشتم ممنون از کتابراه فقط اخرش حیف شد اینهمه سختی کشیده بودن تا همچی درست شد وبه خیرو خوشی تموم شد ولی به خاطر یه زن فاحشه زندگیشون خراب شد واین همه سختی به فنا رفت
ندا احراری
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
کتاب قبلی شاری لاپنا که گوش دادم مهمان ناخوانده بود که بیشتر دوست داشتم، این کتاب هم خوب بود ولی از اواسط داستان کاملا همه چی مشخص و قابل حدس بود، گویندگی بسیار خوب بود، موفق باشید
Eti Atshani
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
کتاب جنایی معمایی بود و شخصیتهای داستان هر یک، در گیری‌های اجتماعی وعاطفی خود را در داستان مطرح میکنند، سرگرم کننده بود و کشش داشت، راوی داستان هم بسیار مسلط و خوب بود ممنون
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
فکرنمیکردم شنیدن کتاب صوتی پلیسی معمایی بتونه مهیج باشه ولی واقعا هیجانزده میشدم
خوانش هم روان، شمرده و تن صدا کاملا هماهنگ با احساسات شخصیتها بود.
خیلی لذت بردم.
پیام پورمرادیان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
کتابهای شاری لاپنا، همگی جانمایه‌ای قوی در پردازش روانی و انسانشناختی داستان دارند، هیجان و تم معماگونه و اختصار نویسنده در توضیح شرایط، کتابهایش را جذاب و خواندنی می‌کند
Hadi
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
کتاب ارزشمندی هستش و گویندگی حرفه‌ای سر کار خانم بیرانوند جذابیت داستان و بیشتر کرد به نظرم ادامه دار باشه شاید ممنون از همه عوامل زحمت کشید
مهسا سعادتمند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
بی محتوا، خسته کننده و قابل پیش بینی بود، کلاً وقت هدر کردن بود، به این نتیجه رسیدم وقتی برنامه سروش صحت (اکنون) کتابی رو معرفی میکنه سریع نرم سراغش.
مرتضی موسوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
من به کتاب های هیجانی علاقه دارم و شاری لاپنا از نویسنده‌های برجسته در ژانر هیجان انگیز و جنایی هست. اگر شما هم عاشق هیجان هستید حتما این کتاب رو تهییه کنید
Zahra Matouri
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
خیلی عالی بود، داستان پلیسی و پر از اتفاقات غیر منتظره که مخاطب رو جذب میکنه سریع همه فصل‌ها رو گوش بده تا به مجرم واقعی و علت ناپدیدشدن نوزاد برسه
Hasan Noroozzadeh
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
سلام دوستان بسیار بسیار جذاب بود و غیر قابل پیشبینی ممنونم از کتابراه کتابخوان ها بسیار بسیار جذاب اجرا کردند واقعا لذت بردم و پیشنهاد میکنم گوش کنید
رها ازاد
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
داستان روان ساده جالب و هیجان انگیز، درست وقتی خواننده کتاب تصور میکند می‌تونه حدس بزنه سرانجام کتاب را غافلگیرانه مسیر داستان عوض میشود عالی واقعا
بانو ایرانی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
کتابی خوبیه، داستان گیرایی داره، شخصیت پردازی خوبی داره و به زیبایی احساسات رو بیان میکنه، راوی هم بسیار عالی روایت میکنه، با احساس و با فن بیان خوب
Rahil najafi
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
چه فکر میکردیم و چه شد
واقعا بی نظیر بود
داستان چه اوج میگیرد و خواننده را به هیجان میاورد
لحظه لحظه ترشح آدرنالین
حتما توصیه میشود
ممنون از کتابراه
Marjan
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
خوب بود داستانش و غیر‌قابل پیشبینی و هیجان انگیز‌ بود در کل از شنیدنش لذت میبرید و تا آخر داستان اتفاقات پر هیجانی میوفته
Sara asadi
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
جالبه که کسی اشاره نکرده از روی این کتاب سریال بازنده رو در ایران ساختن. خیلی کتاب ملایمی هستش و اونقدر ذهن رو درگیر نمیکنه
زهرا ارشاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
کتاب فوق العاده‌ای بود نمیشد حدس زد حتما بخونید، یه سریال ایرانی ام (بازنده) از روی این کتاب ساختن. اونم بعدش دیدم خیلی قشنگ بود.
Ata
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
حتما گوش کنید عالی است، کتابراه عزیز لطفا کتاب زن گمشده رو هم که از این نویسنده، ترجمه شده، ارائه کنید. منظور به صورت صوتی است.
نگار حداد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خیلی رمان کشداری بود و من مجبور شدم چند فصل و رد کنم و آخرش و گوش بدم ببینم چی شده، واقعا این همه توضیحات اضافه لازم بود؟!
هیرو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
کتابهای شاری لاپنا رو خیلی دوس دارم
کتاب زن همسایه واقعا غافلگیرم کرد و خیلی از هیجانش لذت بردم
گوینده خیلی خوب و عالی بودن🤌🏼
maryam arab
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
سلام اول کتابراه جان ممنونم
کتاب ضعیفی بود پلیس نقشی نداشت و همه چیز معلوم بود گوینده عالی
چه جالب سریال بازنده را از این رمان ساختند
علیرضا
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
داستان جذاب و پرکششی هست و گوینده هم در جذابتر شدن داستان موثر هست
فصول را با علاقه دنبال کردم و از شنیدن داستان لذت بردم
نیره هندی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
عالییی بود هم موضوع و هم خوانش خانم بیرانوند که همیشه داستان رو جذاب‌تر میکنه واقعا خسته نباشید میگم به ایشون و ممنون ازشون
نسرین مالکی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
نسبت به بقیه کتاب های شاری، خیلی افتضاح و پر از تکرار مکررات هست، ۹ قسمت اولو میشد تو نصف قسمت گفت.. اتلاف وقته متاسفانه
شقایق میان آبی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
کتاب خوب ولی عالی نبود.. من تقریبا حدس زده بودم که باعث و بانی اتفاق کیست.. نسبت به دیگر کتابهایی که خوانده بود هیجانش کم بود.
نسیم نوروزبیگی
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
کتاب روند متوسطی داشت یعنی نه خیلی تند بود و نه خیلی اهسته. اخر کتاب تقریبا قابل پیش بینی بود. موسیقی‌های انتخاب شده خیلی خوب بود
مریم شهیدی زندی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
دوسش داشتم وسطاش یک کم ناامیدم کرده بود اما بعدش خوب پیشرفت اگه من بودم دلم میخواست فصل آخر رو حذف کنم بنظرم منطقی‌تر بود
Nazanin Nouri
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
مثل بقیه کتاب‌های این نویسنده چالشی برای ذهن ایجاد نمیکنه چون در اخر میدونی داستان اونی نیست که به نظر نیاد اما به شدت جذابه و توصیه میشه
ساناز اسعدی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
امکان نداره بشه حدس زد چی میشه، تا آخرش بدون مکث گوش دادم عالی بود و راوی هم که خیلی مسلط بود و موزیک جذابیت داستانو زیادتر کرده بود
الهام سلیمی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
داستان اصلا جذبم نکرد. ولی گویندگی عالی بود. اگر به این ژانر علاقه دارین شنیدن «دریاچه متروک» و «پشت سرت را نگاه کن» رو بهتون توصیه میکنم
Maryam.pk📚🎧
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
کتاب خیلی جالبی بود و هیجان داستان باعث میشه تا فصل اخر مشتاق شنیدن باشید و پایان خوبی داشت با تشکر از تیم کتابراه.
ساینا سالاری
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
خیلی لذت بردم از خوندن این کتاب. کاملا شنونده رو جذب میکرد برای گوش دادن به ادامه‌ی ماجرا و دنبال کردن وقایع.
سحر اخوندی
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
به نظر من خیلی الکی داستان کش داده شد و چیز جالبی نداشت داستان خیلی کند پیش میرفت جالب نبود به نظر من
فرزانه قطعی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
کلا کتابهای شاری لاپنا عالین. اما بین تمام کتاباش کتاب کسی که میشناسیم از همه بهتر بود. ممنون از کتابراه
hadi jafary
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب بدی نبود ولی من خیلی نتونستم ارتباط برقرار کنم و درک کنم باید دوباره بخونم ولی به نظرم چندان مفید نبود
نیوشا حسینی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
درسته‌ی رمانه جنایی هست، ولی با توجه به توضیحات راوی کاملا میتونید حدس بزنید که چه خبر بوده! خیلی قوی نبود
نوشین محسنی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
وقتی تمومش کردم یاد کتاب بیمار خاموش افتادم، یک پایان غیر منتظره داره.
کتابی هست که خواننده رو جذب خودش میکنه
هلیا مرتضی زاده
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
نویسنده جزییات حال و احوال شخصیت هارو خیلی قشنگ نوشته، داستان جالبی بود، راوی هم خیلی خوب بود. ممنون از کتابراه
نگار مهاجر
۱۴۰۱/۰۱/۰۴
دوست نداشتم داستان رو. اصلن گیرا نیود فقط گوش دادم تا تموم شه. چون دوست نذارم کتابی رو نیمه رها کنم
گیتا گلشن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
راوی عاااالی بود. داستان هم قابل پیش بینی نبود ولی گاهی خیلی کشدار و خسته کننده بود. در کل ارزش خوندن یا شنیدن داره
کتایون فرهمند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کتاب جنایی خوبی بود ولی به شخصه دوست دارم به لایه‌های پنهان افراد بیشتر پرداخته بشه. تا آخرای داستان قابل پیش بینی نبود
S
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
یه سریال ایرانی از روش ساختن اسمشو یادم نیست چون سریالشو دیدم حوصلم نکشید تا اخر گوش بدم
niloo th
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
به نظرم جذاب بود البته بعضی جاهاش شاید کمی حوصله سر بر باشه ولی در کل کتاب خوبی بود
عسل یوسفی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
موقع خوندنش یه سریال ایرانی هم با همین موضوع داشت پخش میشد که فقط خوندم ببینم آخره سریال چی میشه
بهزاد
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
کلیشه ای و خسته کننده اگه فیلم بود میشد ده دقیقه اول رو دید بعد اسکیپ کرد ده دقیقه اخر
کوروش مشتاقیان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
یکی از بهترین‌های شاری لاپنا همین کتاب هست با پایانی غیر قابل پیش بینی و غافلگیر کننده
مانیا پالیز
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
جالب بود غیر قابل پیش بینی تهش رو خیلی نپسندیدم یکم طولانی و خسته کننده بود ولی در کل کتاب خوبی بود
سبا داوری
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
بی وقفه تا صبح گوش دادم! صدای راوی هم فوق العاده بود. فکر کنم همه‌ی کتاب هاشون رو گوش بدم.
ماندانا ناظمی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
به جز پایان بازی که معمولا کتاب های شاری لاینا داره موضوع داستان جذاب و هیجان انگیز بود
نسرین حافظی
۱۴۰۲/۰۶/۲۴
کتابی مهیج، که شما رو وادار میکنه مدام حدس بزنید اما تمام حدسهایتان اشتباه است، این رو بدونید
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟