نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه انسان‌ها مثل هم زندگی نمی‌کنند - ژان پل دوبوآ

مطهره قویدل
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
اسم کتاب منو جادو کرد و البته توصیف‌های خوبی که درباره‌اش نوشته شده بود! فقط دو یا سه بخش گوش دادم و نپسندیم. خیلی چندش اور شروع شد کتاب …
عسل اقبالدار
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
داستان به شدت پر کشش است و در کنار آن راوی گری کاملا حرفه ای انجام شده و لذت گوش کردن به کتاب را چندین برابر کرده.
فرهاد کرمی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
کتابی عالی، ادم را تحت تاثیر قرار می دهد، نثر روان، ساده و بسیار گیرا. خوانش بسیار زیبا.
سیده لاله موسوی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کتاب بسیار عالی فلسفی به زبان ساده
👋 سوالی دارید؟