نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وقتی که هشت ساله بودم - کریستی فنتون

جنت جباری
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
تو معرفی کتاب خیلی غلو شده مدرسه رو مثل شکنجه گاه معرفی کرده من تنها چیز مثبتی که در کتاب دیدیم اسرار و پافشاری المان برای خواندن و نوشتن بود ولی داستان ایام مدرسه خیلی بی محتوا بود
عادله محمدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
فکر میکردم با توجه به عنوانش خیلی جذاب باشه ولی خیلی مسخره بود
شهپر درخش
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
کتابش عالی بود من هم می‌خوام هشت سالم بشه و خیلی دوستش داشتم
Ronika
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
عالی بود و مناسب سن هشت سال بود
صغری مویدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی بود آموزنده و مناسب
👋 سوالی دارید؟