نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاده - کورمک مک کارتی

iliad ansar
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
این داستان چیزیه که من دوس دارم زندگیش کنم🙁
رامین حیدری
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
در وقف این کتاب فقط میتونم بگم (😬)
Milad.
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
برای زمان اضافی روز خوبه
Ali Azamkari
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
عالی بود.. متفاوت و پر هیجان
Kurosh Shahraki
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
فیلمش هم فوق العاده زیباست
امیررضا پهلوانی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
اینکه دیگه خیلی افتضاح بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟