نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میوه خارجی - جوجو مویز

تهمینه سلطانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
عالى بود بسیار از سنیدنش لذت بردم 😍
ماندانا ناظمی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
برای سرگرمی کتاب خوبی بود
پرستو اسبقیان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
زیبا و غم انگیز، واقعا عشق چیز دردناکیه
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
صدای گوینده اصلا خوب نبود
همچنین داستان
سارا حمزه لو
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
خیلی لذت بردم قلم نویسنده عالی ست.
sahar ahmadi
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
دوست داشتم این نویسنده عالیه
m salimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خیلی جذابه حتما بخونید
م ک
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
خوب نیست حوصله سر بره
محسن پناهی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
واقعا لذت بردم از شنیدنش
سهران امیرسالاری
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالی بود. داستان احساسی و متفاوتی بود
مریم حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
داستان و اجرا عالی
Rozhan Fooladi1388
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
جالب بود دوسش داشتم
Rahil najafi
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خیلی ازش لذت بردم
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟