نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کی ز مردن کم شدم: چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسیام منجر شد - آنیتا مورجانی
4.7
256 رای
Mozhgan Sh
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
00
کتاب خوبی بود و با اینکه دوسش داشتم و دوبار گوشش دادم ولی به نظرم کامل و جامع همه چیو نگفته بود!!!!! 🙄
