نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسئله اسپینوزا - اروین یالوم
4.8
534 رای
Nazi Azimi
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
50
من اجرای اینکار رو خیلی دوست دارم. هم صدا خوبه، هم اجرا، و هم انتخاب موسیقی. موسیقیهای بکار رفته واقعا خوبن. درباره کتاب هم بنظرم از و نیچه گریست بهتره. مباحث ایدئولوژیکی در کنار روانکاوی، بینظیره.
