نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی) - فئودور داستایوفسکی

کیوان مورکی
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
همگی از راوی تعریف کردن بیشتر از نویسنده کتاب،،، عجب کتابی
فاطمه حبیبی
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
چقدر کتاب خوبی بود و چقدر عالی روایت شد بله به قیمتش می‌ارزید
کورش فرودی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
صدای راوی فوق العاده است و جذابیت داستان را چند برابر میکند
sanaz ashrafi
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
داستان فوق العاده با صداو اجرایی بی‌اندازه زیبا.. ممنون از زحماتتون
رضا صادقی
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
اگر خواستی به خودت پاداش بدی و لذت ببری چندین بار گوش کن
مژگان ر.
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
خیلی عاااالی مخصوصا ک با صدای ارمان سلطان زاده هستش😍
Mohamadreza Najm
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
عالی بود مخصوصا صدای ارمان سلطان زاده
ج.س
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
سلام. این کتاب نه ارزش وقت گذاشتن رو داره نه ارزش گوش دادن. مزخرف براش خیلی خیلی کمه.
علی شادکام
۱۳۹۸/۰۹/۱۴
لطفا یکی جواب بده، این ترجمه سانسور شده؟
سعیده سعیدی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
من تا آخر فصل دوم گوش دادم ولی هنوز جذبم نکرده و به نظرم وقت تلف کردنه ادامه این کتاب، واقعا نمی‌دونم این کتاب چه هدفی داره؟
Fateh Tajavanchi
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
بسیار عالی سپاس دنبال همین برنامه بودم
محدثه شین
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
آخ جووووووون
من به شدت منتظر بودم
ایمان سرحدی
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مثل همیشه عالی و زیبا
حسنیه سلطانی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
چقدر خوب بود این کتاب واقعا دوست داشتم ادامه داشته باشه.
حسین
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
وسطای داستان یکم افت میکنه ولی واقعا خوبه کتابش
بهزاد آقاخانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
عالی هم خود کتاب هم گوینده جای آفرین داره
کیا
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
عالی باید با حوصله گوش داد و از داستان دور نشد
حسین کریمی
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
خیلی کند هست کتاب و پیچیدگی خاصی نداره از نظر من.
Leila Salari
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
عالیترین کتاب داستایوفسکی بود
مرجان رسولی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
با اختلاف بهترین کتابی که تا به حال خوندم هست.
Javad hzd
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
کتاب محشر و اثرگذاری ست کار گروه گویندگان هم خیلی خوب بوده
مهساجاسمی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
کتابی پرمعنا و فلسفی بود خواندنش را پیشنهاد میکنم
هادی اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
واقعا زیبا بود، تنها نقطه ضعفش یکنواخت بودنش بود
علی آرادمهر
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
بسیار قوی،، دچار تحول درونی شدم با گوش دادن به این رمان
Mohammad Khajeh
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
کتابی فوق العاده. برای شنیدنش باید صبور باشید
yas E.T.R
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
بسیار عالی و شنیدنی بود ممنون از همه دست اندر کاران
حسین صادقی طاهری
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
دفعه اولین بار بود که اثارشو میخوندمو همین منو جدب خودش کرد
نوگل محسنی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
من نمیفهمم اینو نخونین میخواین چی بخونین دیگه:)
امیدهاشمی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بدترین رمانی بود که گوش دادم اسم کتاب گول زننده هست
کورش ساکن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
بسیار عالی و جذابه، آدمو به دنبال خودش می‌کشونه
Niloofar Farhadi
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
محشر بود، داستایوفسکی به حداقل ۱۰۰ سال آینده تعلق داره
Nazanin Momeni
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
حاشیه زیاد داشت همش این شاخه اون شاخه میشد
سعید محمدی
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
کتاب خوبی است ولی یکم باید حوصله به خرج بدید.
Farina Ramezani
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
من نتوانستم ارتباط برقرار کنم. یعنی مشکل از منه؟ نمیدونم
زهره رفاهی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
درود هر جمله‌ای از کتاب درس زندگی بود بی نظیر بود.
zeynab
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
کتاب بسیار زیبا همراه با صدای دلنشین راوی داستان❤️
نفس Haghighi
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
دوباره دارم گوش می‌کنم، چیزهای جدیدتری به دست میارم
فرشاد سدیدی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
یکی از بهترین کتاب های صوتی بود که گوش داد. مممنون از شما
A M
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
داستان، صداگذاری، گویندگی، تصویرگری فوقالعاده
رضوان قاسمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
یک شاهکار با صدا و خوانش عالی آقای سلطانزاده
بهداد جفرودی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خواندن یا شنیدن این اثر رو توصیه می‌کنم.
محمدعبداللهی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بسیار داستان جالبی داره و هرچه جلو تر میره جذاب تر میشه
طاهره احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
در حد نمایش بود. احساس افراد رمان در صدا موج میزد. ممنونم
محمد واعظ موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
محشر بود به ویژه با اجرای بی نظیر آقای سلطان زاده.
Nader Mansoory Mansoory
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
خیلی عالیه.
واقعا لذت بخش و البته مفهومیه.
Peyman Hojati
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
متاسفانه خیلی حوصله سر بر و داستان تکراری روسی
Saman Fathi
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
عالی، واقعاً در مورد این شاهکار چیزی نمیشه گفت
Mirza
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
خوبه ولی به نظرم ضعیف‌ترین اثر داستایوفسکی عه
Samueil Esfandiari
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
یک شاهکار به تمام معنا مثل جواهره این کتاب صوتی
مصطفی بهاالدینی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
زیبا و دلنشین بود و یه بار گوش کردنش رو به همه توصیه میکنم
<< 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟