نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پر - شارلوت مری ماتیسن

شبنم S
۱۳۹۹/۰۱/۱۸
فصل چهار هستم. واقعا جذابه و بر خلاف اکثر کتابها که نصفه ول میکنم ساعت از ۲ نصف شب هم گذشته و مصرانه مشغول گوش دادن هستم. مرسی کتابراه
سالی خادمی
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
عالی بود عشق رو به زیبایی توصیف میکرد یک انسان که بدنبال عشق بود واقعا لذت بردم ولی ساعتها ناراحت بود از سرنوشتی که داشت فقط قسمت اخر دانلود نشد
روشنک استدآبادی
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
کتابراه ممنون برای تخفیف‌ها و کتابهای رایگان رمان پر یک درام زیبا بود از شنیدنش و از اجرای خوب گوینده لذت بردم
Farya Bij
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
کتاب زیبا و جذابی بود. خواننده رو جذب میکنه. عشق جرالد به اون دختر خیلی جالبه از همه چیز خودش میگذره و ایثار میکنه
علی شهیدی
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
واقعا. کتابی بود که لازمه و ضرورت وجود عشق تو زندگیو نشون میده و میگه ک در صورت نبودش چه اتفاقایی میتونه بیوفته..
ameneh vahdati
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
خوب بود واقعا در این شرایط بخصوص من که چشمم ناراحت است و خیلی نمی‌توان مطالعه کنم کمک بزرگی است. رومان بر بسیار دلنشین بود
نرگس
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
متشکرم بلاخره اونقدر انتظار کشیدیم ک ماه آوا کتاب رایگانش را پرده برداری کنه
آوا الهامی
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
واقعا کتاب مزخرفی بود نمیدونم چرا بهش امتیاز خوب داده بودند اصلا حیف وقت. بدون یک پند اخلاقی. فقط روایت یه مرد خودخواه و دیوونه بود...
نسرین محمودیان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
هم خود کتاب عالی بود هم ترجمه و هم راوی و صداگذاری... همه‌ی عوامل دست به دست هم دادند تا یک اثر فوق العاده خلق شود بسیار سپاسگزارم
فاطمه میرزاعلیان
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
محتوای داستان رو زیاد دوست نداشتم. اصلا نتونستم باهاش ارتباط بگیرم. خیلی مأیوس کننده بود. صرفا چون نمایشی اجرا شده بود خریدم.
gol bano
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
یک عاشقانه بی بدیل نرم و دلنشین. که مخاطب را نه تنها با رسم و رسومات مردم ان زمان اشنا می‌کند بلکه عاشقانه زیبایی را هم به تصویر ذهن می‌کشد.
نرگس کیایی
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
تشکر ویژه از کتاب راه عزیز
صداکذاری و گویندگی فوق العاده عالی این اثر رو برای من خیلی جذاب کرد
کتاب از نظر نویسندگی و نور بسیار عالی
میلاد ترابی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
وای من این کتاب رو خیلی دوست داشتم. صدای گوینده عاااالی بود تصویر سازی کتاب عالی بود قشنگ میتوتستم محیط و اون عشق بیونشون رو احساس کنم
elham
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
هم داستان خیلی جذاب و گیرا بود و هم صداها بسیار دلنشین بودن! اگه به سبک عاشقانه علاقه دارین پیشنهاد میکنم حتما بخونید 🥰🥰🥰
shiva zarandi
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
خیلی قشنگ بود، هم داستان قشنگی بود و هم صداها و گویندگان بسییااآار عالی بودن، به نحوی که خود را آن جا احساس میکردم. ممنونم
ارغوان کرمی زنده دل
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
صدای راوی عالی بود. داستان جزو داستان‌های متعارف عاشقانه که اکثرا دیگه زیاد دیده میشه نیست و در کل خیلی جذاب و با پایان غیر قابل انتظار بود.
مهسا قلعه نویی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
یه داستانه خیلی لطیف. من چند بار این کتاب رو خوندم و گوش کردم. و هر دفعه مثل بار اول برام جذابیت داره. صدای راوی دلنشینه.
Saimon Ligar
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
کتاب خوب و رمان جذابی هست، من این کتاب رو به صورت متن هم خونده بودم، الان هم این ورژن رو به صورت صوتی، در کل جذاب بود
س. احمدی
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
سلام، در کل کتاب صوتی خوبی بود. دوبلر‌های خوبی متن کتاب رو اجراکردند که باعث جذابیت آن شده ولی محتوا تناسخ با فرهنگ ما نداشت.
نسرین نصیری
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
داستان بسیار زیبا و اجرا بسیار عالی بود، لذت بردم، با تشکر ویژه از ماه آوا برای تولید این کتاب صوتی بینظیر
هاشم میرزایی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
عالیه خیلی قشنگ بود
مخصوصا گوینده مرد راجرد واقعا ادم رو توی حس می‌بره
Rahil najafi
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بی نظیر واقعا عالی تمام لحظات رو میشد حس کرد و لمس - با اینکه خیانت بود ولی میتونستی عشق آن دو رو واقعا لمس کنی
علـــــى رضـــوى
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
عاشقانه‌ای مضخرف، از صدای میویس بدم اومد، انگاری تصنعی حرف میزد ولی صدای دالتون یک حرفه‌ای گری خاصی داشت
نجمه کریمی
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
کتابی بود که من نپسندیدم، دلیل عشقشون رو نفهمیدم، به نظرم راجر زندگی پوچی داشت، با گوش دادنش از زندگی ناامید شدم، داستان بی پایه و اساسی بود
نغمه خوشه ئی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
عیدی بود ولی من امروز تمومش کردم چون کلی کتاب توی صف داشتم ممنون عالی بود اما ترجیح من همون کتابخوانی به صورت انفرادی هست👏👏👏
فروزان حبیبی
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
بسیار زیبا و قابل تالم مدتها بود که کتاب عاشقانه‌ای که مصداق خیلی از زندگی‌های امروزیست مطالعه نکرده بودم ممنون از کتابراه
محسن ابراهیمی مقدم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
راجب به عشق نقش اول داستان بی‌اندازه نظرم جلب شد فقط بی‌مسئولیت بودنش نسبت به همسر و دخترش منزجر کننده بود...
علیرضا بشیریان
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
نور به قبرت بباره ماتیسن.... ولی اخرش رو خیلی غم انگیز کردی.... این داستان رو سال 1927 نوشته دمش گرم و دم ماه آوا گرم....
Taraneh Rasoli
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
فوق العاده و به شدت غم انگیز خیلی قلبم فشرده شد واقعا این حجم از فداکاری و منت نزاشتن و توقع نداشتن ستودنیه اشکم رو دراورد 😢
Azu Gh
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
سیر داستان جالب و اصلا خسته کننده نیست و اگر تجسم و تصویر سازی خوبی داشته باشید کاملا میشه دیالوگ هارو به تصویر کشید. عالی بود.
سامان درگاهی
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
این اثر واقعا شاهکاره از اون داستان هاست که در هیچ جاش خسته نمیشی
مهران عابدینی
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
وای من ک مردم از غصه‌ی اخرزندگی راجر... مگه‌ی مرد میتونه تا این حداز خودگذشتگی کنه. هنوز تحت تاثیرم..
فاطمه علی اکبری
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
سلام بنظر من عشقی که منتهی به ناامیدی بشه زیبا نیس اصن عشق نبود خیانت بود و بعد پیرمرد و دختر اصن مسخره س بنظرم
Mohsen Shiripoor
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
من واقعا خیلی دوس داشتم داستان جالبی بود صداگذاری و اینام واقعا بی‌نظیر بود
علیرضا شفیعی
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
خیلی عالی بود با اینکه این داستان را سالها قبل خوانده بودم ولی اجرای صوتی آن بسیار خوب بود.
رضا جوکار
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
ان شاءالله با این کار خیر تون عاقبت به خیر بشید ماهم در خانه میمانیم و کتاب میخوانیم و شما را دعا میکنیم پیروز و سربلند باشید.
Asghar Kiomarsi 2
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کیومرثی. اردبیل بسیار عالی است که با کتاب‌های رایگان مردم رو به کتابخونی تشویق میکنید
Ali Dashti
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
عالی بود خیلی قشنگ و زیبا
Reza Zeinali
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کتابی زیبا از زندگی و واقعیت‌های انسان از پستی بلندی‌ها واقعا کتاب زیبا و عیدی قشنگی بود
Mohammad Ghasemi
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
سلام کتابراهی‌های عزیزم ن کتاب رو تا به حال مطالعه نکردم فقط خواستم از کتابراه و شما عزیزانی که توی منزل می‌مونید تشکر کنم.
zhra kah
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
سلام واقعادراین زمان کسالت آور کار شما بسیار کار مفید و قشنگی بوده 👍👍👍👍خداوند به شما و کسب و کارتون خیر و برکت بدهد💐💐💐
ساناز قدرت‌زاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
کناب خوب و جذابی بود موضوعی خاص که ممکنه برای هرکسی اتفاق بیوفته…فارغ از قضاوت و پیش‌داوری باید این کتاب رو خوند
Niloufar Ghorbani
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
من قبلا این رمان رو خونده بودم و شنیدنش برام خیلی خوشایند بود
اگر سبک رمان‌های کلاسیک رو دوست دارین این رمان پیشنهاد میشه
مجتبی قاسمی نیا
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
رمانی که عشق و فداکاری واقعی رو با داستانی گیرا و جذاب به تصویر میکشه و قطعا بیش از دوبار گوش میدی یا میخونی
ترانه کمالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
بنا به عقیده‌ی شخصی صدای برخی بازیگران برایم ناخوشایند بود. هیاهوی زیادی داشت.. کمی آرام‌تر بهتر می‌بود.
فاطمه
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
کتاب خیلی زیبا بود و زیبا هم خوانده شده ودر واقع بازی شده و حسش کاملا منتقل میشه واینگونه است عشق متشکرم
وحید فرشیدپور
۱۴۰۲/۰۵/۱۷
تجربه عشق از یه جنس دیگه. مدل عشقی که این دو نفر تجربه می‌کنن واقعا ادم رو به فکر فرو می‌بره. خیلی عمیق و لطیف و خاصه.
فاطمه احمدی
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
داستانی عاشقانه از زندگی مردی متاهل و زنی که بتازگی همسر خود را از دست داده ارزش گوش دادن داره این کتاب
رامتین محبوبی مهر
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
بی نظیررررررررر جزو بهترین دمان‌هایی که تا حالا خوندم خط داستانی جذاب و هیجان انگیز شخصیتهای درخشان و گوینده‌های قدر
Navid Vamdar
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کتاب خوبیه، به هر حال ارزش یکبار خوندن رو داره، نثر روان و ساده، تیم گویندگان اجرای بسیار خوبی داشتند
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟