نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تاملات - مارکوس اورلیوس

محمدحسین نیا
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
سلام وعرض ادب، گویندگی بسیارخوب، تشکرمیکنم،
مطالب بسیارمفید، آموزنده، و راه گشاست، علی الخصوص ۲بخش پایانی.. یاحق
حسین بحرینی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
درود برهمه. سخنانی که همه باید بخوانند سخنانی کاربردی سخنانی که انسانی قدرتمند در فروتنی تمام در قلم جاری کرده است
هدیه
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
به پیشنهاد اکهارت توله این کتاب رو خریدم. برام شنیدن ارزش‌های تمدن‌های قدیم جالب بود، صدای گوینده هم متناسب با متنه
شریفی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
عالی
تامل برانگیز
سنگین
چقدر عجیبه که یک شاهزاده در آن دوره به چنین ترکی رسیده
روزبه مینویی
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
البته یک سوال بزرگ مطرحه و اون اینکه چطور کسی با این بینش مرشدانه و بینظیر، انقدر لشکرکشی و جنگ در کارنامه داشته؟
Zari Taheri
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
من با این کتاب از فیلم بازی انتقام با بازی آنتونی بانداراس آشنا شدم بسیار عالی است
ابوالفضل محمودی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
با خود کتاب که اصا.. کاری ندارم ولی صدا پیشه🤌 انگار خود اورلیوس از قبر زنده شده برات میخونه❤️ 🔥
محمد فتاحی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
چنین شخصی در آن زمان چنین ذهنیتی داشته باشه واقعا تعجب داره در زمانی جون انسان هیچ ارزش نداشت
Ehsan Nasiry
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
خوانش و موسیقی و فضا سازی عالیه، خود کتاب هم خیلی مفیده، شاید قسمت هاییش امروزه بکار نیاد اما مفیده
Amir Malekniazi
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
زیبا صحبت کرده و انگار می‌حواسته ارزش هاشو فراموش نکنه. خودش رو مخاطب قرار داده.
دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
در این کتاب شما جملاتی را می‌شنوید در مورد اخلاقیات. برای یک بار گوش دادن جالب است.
اصغر کاوندی
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
سلام وخسته نباشید فراوان
کاش میشد برای هر جمله‌ای که خوانده شد
میشد که تا صبح نشت و گفتگو کرد
ناصر
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
صدای گوینده اذیتم میکرد خیلی یکنواخت و حوصله سر بر بود و برای ادامه دادن کلی سعی کردم
علی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
فکر کردن به اینکه هزاران سال قبل کسی اینطور عمیق فکر می‌کرده خیلی جذابه
سیداباذر‌‌حسینی
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
پادشاهی که وقت واسه نوشتن این جملات زیبا داشته ادم قابل احترامیه
زینب زمانی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
دوستش داشتم. جملات کوتاه ولی پرمعنایی در سر تاسر کتاب وجود داشت. دنبالش هستم که کتاب چاپی ش رو بخرم
مصطفی گلی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
عالی. به نظرم آدم باید هر روز چند صفحه از این کتاب را بخونه.
فرامرز مشیری
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
یکی از بهتربن کتاب‌های بود که گوش کردم با صدای دلنشین گوینده
حسام دانشور
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
کتاب خیلی خوبیه گوینده هم خوبه فقط یه مقدار ساند افکت بی مورد داره یهو صداهای مهیب میاد وسط متن
مرتضی بدرلو
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
واقعا این کتاب تو زندگی من تأثیرات مثبتی ایجاد کرد
حامد چگینی
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این آقا زمان اشکانیان به ایران حمله کرد. پیروزی‌هایی به دست آورد. ولی طاعون اومد. برگشت رفت
محمد پارسایی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
کتاب فوق العاده عالی بود و پیشنهاد میکنم به جای یک بار چندین بار گوش کنید
Shabnam Seyfi
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
بهترین کتابی که تا کنون خواندم، بارها گوش دادم و همچنان گوش میدهم
حسین کارگر
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
من از خوندن کتاب لدت بردم، چراکه شما را با افکار پنهان ذهنتان مواجه میکنه
مجید م
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
من این کتاب رو پیشنهاد میکنم پر از مفاهیم ارزشی و معنادار و آموزنده
Samiraghorbanie
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بسیار کتاب خوب و عمیقی است که بارها باید گوش کنیم تا فراموش نشه، خیلی خوشم اومد
abas dolatshahi
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
گوینده عالی و کتاب کتابه معروفی هست از نقل قول‌های مارکوس اورلیوس
Shabab.salehpour
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
خوانش خوبی داره ولی موسیقی بین اپیزود کمی زیاد هارد و پر تنش استرس آوره
امیرحسین چترزرین
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
کتابی که به نظرم هیچ وقت کهنه نمیشه و بعد از هر بار مطالعه باز هم قابل استفاده هست
بهاره شهرآبادی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
ای کاش بتوانیم اندرز‌های مارکوس ارلیوس را در زندگی خود اجرا کنیم.
حسین محمدوند هلیلا
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
سلام فلسفه از زبان امپرطور روم چقدر فروتن و با تواضع و با کاربرد در زندگی کنونی
farbod you
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
عالی تر از عالی، عجیب بوده تفکرات این انسان در اون دوران
علیرضا رحیمی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
خیلی جملات عمیق داره که باید در موردش فکر کرد. یک فلسفه عملگراس. عالیه
گلرخ‌ سلامت
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
خیلی واضح راجب موضوعات صحبت میکند با اینکه گفته شده بود کتاب سختی هست
محمد شریف حامدی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
کتاب خوبی است.
اطلاعاتی خوبی در اختیار می‌گذارد صدای گوینده نیز خوب است
arya allahyari
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
خیلی کتاب جذابیه. آموختن فلسفه و اخلاق از عمق دنیای باستان
سجاد شهابی
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
کتاب خوبیه همه حرف هاش حاصل تفکره عمیق هست
سعید منوچهری
۱۴۰۱/۰۱/۲۱
بسیار عالی، با حجم کم ولی بسیار پر محتوا...
مصطفی بهرامی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
کتابی که از هر صفحه‌اش میشه درسی برای چجور زندگی کردن گرفت
Danial Davoodian
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
این کتاب باعث انگیزه میشه وهدف به ادم میده
Nin Pip
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
اینقدر زیبا بود که نسخه چاپی‌اش را هم تهیه کردم
ممنون
Mohammad hosein Abbaspour
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
حتما باید بیش از دوبار و با تمرکز صد درصدی خونده بشه
عالیه
ریحانه
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
ترکیب محتوای کتاب و صدای گوینده عالی بود.
پوریا آریامنش
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
کتاب فوق العاده مطالب سنگینی داره و باید بارها مرور بشه
محسن مالکی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
سلام و عرض ادب
به نظر بنده کتاب خوبیِ و ارزش خوندن داره
sara zolghadr
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
هنوز نتونستم کامل بخونم بعد از اتمام نظرمو مینویسم
انصار حمیدی
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
کتابی فوق العاده از نظر شخصیت سازی حتما مطالعه ش کنید.
زهرا گلابی زاده
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
چون مصطفی ملکیان توصیه کرد خوندم عالی بود
Hadi Kh
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
همیشه ازش به عنوان کتاب خوب تو ذهنم دارم
سید امیرحسین میرهاشمی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
با این کتاب باید زندگی کرد به سادگی گذر نکنید!
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟