نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انسان در پی معنا - ویکتور فرانکل

پریسا جلیلیان
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
ارزش وقت گذاشتن داره. جالب بود
الهه طاهری یزدی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
این کتاب بسیار خوب و ارزشمند است
Ali Amini
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عالی‌ترین کتابی بود که شنیدم
فرهنگ
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
عالی بود
به من کمک فراوانی کرد
رویا محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
کتاب عالی و تاثیر گذاری بود
سارا ف
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
تاثیر گذار هست بخونید
Seyran Sepehrian
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
خیلی عالیه حتما حتما بخونید
فروغ یوسفی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
کتاب تلخ اما آموزنده‌ای است
محمد نوروزی
۱۳۹۸/۰۸/۳۰
واقا عالی بود حتما گوش کنید
امیرعلی عجم نوروزی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
کتاب خیلی خوبی بود
<< 1 2 3 4 
👋 سوالی دارید؟