نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی سه روایت از زندگی - یاسمینا رضا

مهدیس 22
۱۳۹۸/۰۲/۱۲
عالی بود حتما بشنوید!!!!
مزگان خدادادی
۱۳۹۸/۰۲/۰۱
عاااااااالی بود ۲۰
حسین حسین زاده
۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خیلی خوب و مفید بود. ممنون
مرضیه جعفری
۱۳۹۸/۰۱/۲۹
جالب بود، بد نبود
Poodine Damghan
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
سبک جدید و جالبی بود. احسنت
Hana Karimpour
۱۳۹۸/۰۱/۱۱
خیلی خوب بود
abolghasem hajnorozi
۱۳۹۸/۰۱/۰۲
از لطف شما سپاسگزارم...
محمد رضا شرف
۱۳۹۸/۰۱/۰۲
بهترین برنامه
reza heydarzadeh
۱۳۹۸/۰۱/۰۱
جالب و مفید بود
Mehdi sanaei
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
اصلا جالب نبود
Neda M
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
عالی، ممنون از شما
Masume bagheri
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
بسیار بی‌محتوا
لیلا مستشفی
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
کتاب در عین سادگی حرف برای گفتن داشت.
ملیحه دارانی
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
من فعلا عضو اپلیکیشن شما شدم. به نظرم جالبه
Azi Damghani
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
چرا من اصلا خوشم نیومد!!!!!!
منصور اسفندی
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
عالی 👏🏻👏🏻🌹
zanyar moradian
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
واقعا عالیه.
بهاره پناهنده
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
دوست نداشتم😕
فرح بکی زاده
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
روایت کوتاه و خوبی بود
ارزش شنیدن داره
کورش کلقایی
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
کاش کتاب‌های رایگان فصول بیشتری داشت
Fateme.gheyrati
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
شلوغ بود و ذهن رو بهم ریخته میکرد
فریده حاجی اندواری
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
هی بد نبود من نمایشنامه رو نپسندیدم
Zhan walzhan
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خیلی تاثیرگذار بود👌🏻
Navid
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
واقعا جالب بود من خیلی دوست داشتم
مرجان.ع
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
خوشم اومد. و‌ چقدر ما زود قضاوت میکنیم😏
نیوشا مرادیان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
قشنگه و ارزش شنیدن یا خواندن رو داره
رایان صبوریان
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
واقعا کتاب آموزنده و خوبی بود
مریم فرجی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
این کتاب کاملا آموزنده بود
Fariba khalili
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
داستان کوتاه و آموزنده ای
zahra
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
داستان کوتاهه نسبتا خوبیه
Zahra
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
همیشه دیگران رو زود قضاوت نکنیم
مرضیه مهدی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
مورد علاقه من نبود داستان گونه بود
E.fatahi
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
جالب بود کوتاه مختصر مفید
تبسم دامی کاه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
چقد دیدگاها می‌تونه تو یه مسأله فرق کنه
شیدا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
رفتار صحیح زندگی یعنی خوشبختی
مائده دشتی زاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
هدف و جمع بندی خوب و کاملی نداشت.
Mahdi Hoseyn Zaadeh
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
این کتاب دقیقا یک درس زندگی است.
اکبر اسدزاده شیخ احمدی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
به نظرم زیاد جالب نیومد.
الهام زارعی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
کوتاه و آموزنده بود.
مرضیه جلیل
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
من دوسش داشتم اموزنده بود
لیلا یعقوب پور
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
توصیه میکنم دانلود کنید ارزش داره
کلثوم دلیران
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
در نوع خودش در حوزه روایتگری خوب بود
عارفه ثمری نیا
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
عالی بود واقعا کتاب دوست داشتنی بود
الهام زارع
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
از شنیدن این کتاب لذت بردم
Mpt@252
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
خیلی عالی اجرا شده بود
عاطفه
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
اوووف خیلی دوسش داشتم
راضیه شمسی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
یه واقعیت از هرسه نوع خانواده وجود داره
Mojde Darabi
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
وحشتناک و وقت تلف کن. سرم درد گرفت
سمانه راد
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
برای چند دقیقه تفکر بد نبود
مهرداد
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
مثل گزارش نویسی از یک اتفاق بود
<< 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
👋 سوالی دارید؟