نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سکسکه - سوزانا آیسرن

دلارام مهدوی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
زیبا بود اما کوتاه.
علی محمودی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
این داستان عالی بود
مریم صابردل
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
جالب و شنیدنی است.
اسحاقی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
خوب بود بدک نبود
ariya n
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
خیلی خیلی خوب بود
هانیه قربانی
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
دخترم دوستش داره
حسین صفری
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
داستان بدی نبود.
آرمین علیپور
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
بده اصلا نمیخونه
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟