نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زوربای یونانی - نیکوس کازانتزاکیس

نازی خلیلی
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
کتاب جالبی بود از این نظر که دیدگاه بعضی مردها رو نسبت به زنها خیلی شفاف بیان کرده و بنظرم برای زنها خیلی خوبه که این دیدگاه رو از منظر مردان به نظاره بنشینند....
رویا پورجم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
زوربای یونانی کتابی الهام بخش درباره زندگی و آزادی است، اما نگاهش به زنان محدود و تحقیرآمیز است. آزادی و شادی مردانه برجسته شده، در حالی که زنان صدا و انتخابی واقعی ندارند.
ب.ز
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بعضی وقت ها داستان و اجرای آن مانند یک سر بالایی طولانی و سخت خسته کننده می شود تا جایی که شاید بخواهید آن را رها کنید اما چیزی به شنیدن ادامه داستان شما را وادار می‌کند.
مریم دولت ابادی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
قبل از گوش کردن به کتاب فکر میکردم کتاب خیلی خوبی باشه ولی معمولی بود برای من، شخصیت‌های اصلی جایگاه زن رو بسیار پست و پایین میدونستن،
صدای راوی خوب بود
آناهیتا ربیعی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
اونقدر که تعریفشو شنیده بودم جذاب نبود.
شخصیت زوربا هم که مجموعه اى از همه چیز بود درعین کاردانى کوته فکر، درعین ضد زن بودن محتاج و ذلیل زن …کلا پر از تناقض بود.
Yasna Ava
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
خواندن این اثر ارزشمند را توصیه می‌کنم، کتابی عمیق که بی ادعا با داستانی ملموس و ساده درسهای بررگی برای زندگی دارد که ارزش دوبار خواندن را دارد. صدای راوی هم عالی بود.
سمیرا سرخیان
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دیدگاهی متفاوت بمن داد زوربا‌ی شخصیت ضدو نقیض... خیلی همرو نفس... دوسش داشتم این کتاب را واقعا توصیه میکنم برای خوندن
مریم ضرابی نیا
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
کتاب جالب و حاوی نکات معنوی زیادی هست شخصیت زوربا با توجه به زیاده روی هایش قابل تامل بود ممنون از راوی داستان که مثل همیشه شنیدن کتاب را به فیلم تبدیل کرد.
morteza alaei
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
زوربا یونانی با ترجمه محمد قاضی بسیار بهتر و جذاب تر است ترجمه آقای مصاحب زوربای دیگری است البته خوانش کتاب عالی است زوربا را بارها و بارها بایدخواند عالی است
حمیده زارعی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
جالب بود. راوی شاید طنزگونه اما عمیق و کمی عیر منتطره داستان را بخوبی روایت میکند. آخر داستلن ادم ناخودآگاه میگه آخی کتاب جالبی بود دوسش داشتم
Mahboobe Momeni
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
داستان زیبا و دلنشین بود. نحوهی روایت داستان خودمانی وصدای راوی عالی بود. زوربا شخصیتی جالب وزن ستیز داشت در عین حال ملاطفت آمیز با زنها برخورد می‌کرد.
amir gh
۱۴۰۱/۰۷/۲۲
یکی از بهترین کتاب‌ها!
در انتخاب این نسخه صوتی شک نکنید!
ترجمه عالی! صدای راوی عالی تر! همراه با تمام ظرایف! درود خدا بر زوربا! زوربای یونانی!
Soodabe.Nt
۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کتابی که همیشه تعریفشو شنیدم از کسانی که خیلی قبولشون دارم و خوشحالم که کتاب صوتی ازش اینجا پیدا کردم، خیلی ارزشمنده که به دنیای شنیداری ارزش میدین🙏🏻
پروین پروینی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
کتاب عالی. صدای آقای سلطان زاد عالی من اولین بار بود که کتاب صوتی گوش کردم صدای آقای سلطان زاد و اجرای ایشون خیلی عالی و دلنشین بود💯💯
Ahmad Msl
۱۳۹۷/۰۷/۲۸
به قول حافظ
بنشین بر لب جوی و گذز عمر ببین 😊
کازانتزاکیس خالق
زوربا و مسیح باز مصلوب
چه خوبه صوتیش کردین
دست مریزاد ⚘
Fateme sadeghi
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
من که خیلی دوسش داشتم یه حس جالبی از اول کتاب گرفتم اینکه زوربا چقد انسان رهایی بود و حس مثبتی بهم میداد شخصیت زوربا دوسش داشتم
niusha rahmatolahi
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
رمان فلسفیه عمیقیه... ک در قالب رمان خیلی قشنگ فلسفه‌ی زندگی رو توضیح داده... ارزش دوبار گوش دادن رو داره... با گویندگی قشنگ راوی...
زهرا پالیزدار
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
آقای سلطانزاده بسیار زیبا اجرا کرده بودن، اما داستان و شخصیت‌های آن خوب نبودن در کل کتاب کششی نداشت و سرشار از انرژی منفی بود
Mahshid Banikamali
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
اثری بزرگ که آقای سلطان زاده بخوبی آنرا به نمایش درآوردند... با اینکه بارها فیلم رو دیده بودم اما این برداشت برایم آنرا جاودانه کرد...
علی میرمعینی
۱۴۰۱/۰۱/۱۹
جزء کتابهای صوتی معدودی بود که میخواستم بلاانقطاع گوش کنم و بسیار لذت بخش بود. آرمان سلطان زاده عزیز هم که مثل همیشه عالی بود.
atena taghavi
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
ترجمه رو دوست نداشتم. خیلی از الفاظ ثقیل و قدیمی استفاده می‌کنه. این بگفت / سرشک / سر در جیب تفکر فروبرد و خیلی موارد دیگه.
مریم مهدی زاده
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
یعنی از صدای گوینده نگم براتون. اخه مگه میشه انقدر توانا و عالی. اقای سلطان زاده شما بی نظیرید. کتاب رو هنوز تموم نکردم تا اینجاش خوب بوده
نگین رئیسی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
لحن کتاب نسبت به زنان را دوست نداشتم ولی خوب بود در لحظه زندگی کردن و در لحظه بهترین خود بودن، گوینده عالی بود و ممنون از کتابراه
Siavash Ghezelbash
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اواسط کتاب دیگه نمیخواستم ادامه بدم اما پشیمان شدم و تا آخر خوندم حرف‌های زوربا موقع مرگش خیلی عمیق بود خوشحالم که تا آخر خوندم
Monir Naghikhani
۱۳۹۹/۰۱/۰۳
داستانی زیبا، از شخصیتی گیرا با صدایی آرام، دلم نمیومد که تمام بشه هر فصل رو دو یا سه بار گوش کردم، که دیرتر تمو بشه.
null null
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
بهترین گوینده کتابی که تا حالا میشناسم کتاب رو هنوز گوش نکردم اما اگر گویندش آرمان سلطان زاده هست قطعا عالیه👌
میترا برتون
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کتاب آموزنده و بسیتر جذابه، صدای گوینده زیباست و به دل می‌شینه، من این کتاب رو دوست داشتم و به همه پیشنهاد میکنم.
الهه گل کار
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
خسته کننده وکلیشه‌ای بود. جذب نشدم، از نظر من زوربا مردی دچار به مشکلات جنسی بود.
غلامرضا حدت
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
کتاب رو دوست داشتم
چقدر کشش خوبی داشت و شاید بگویم که دو روز تمامش کردم به شدت پیشنهاد می‌کنم به دوستان
مهسا علیزاده
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
رمانی قدیمی که شاید در زمان خودش حرفی داشت برای گفتن اما برای زمان حال کتاب عمیق و پرمفهومی نبود برای من
گودرز صادقی هشجین
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
این کتاب را اگر خوانده‌اید ولی نه با صدای آرمان سلطانزاده، انگار نه انگار که خوانده‌اید! درود بر آرمان عزیز
Saeid
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بی نظیر و خیره کننده، نویسنده تمام جزئیات رو با ذهنی باز به قلم کشیده بود که شمارو توی اون فضا قرار میداد
احمد آملی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
کتاب داستانی خوبی که اگه فکر کنید درسهای خوبی واسه زندگی میده و اگه فکر نکنید داستان سرگرم کننده‌ای هست
رضا استرکی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
به نظرم فیلم این کتاب با بازی هترمندانه آنتونی کوین کمک زیادی به فضای زمانی نویسنده می‌کند
ندا چوگی
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
واقعا کتاب جذابی هست مخصوصا صداگذاری عالی این کتاب باعث میشه شنونده ارتباط خاصی باهاش برقرار کنه
Behzad Hassanzadeh
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بسیار توصیه می‌کنم و تاکید بر شنیدن این کتاب.
فضایی متفاوت رو درک خواهید کرد
Johnny Mann
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
نخوندم اما به نظر نویسنده خواسته از طریق شخصیت زوربا نقد مذهب و ترویج خداناباوری و عیاشی کند که خب این درست نیست قطعا. انسان بدون اخلاقیات و خدا با یک حیوون و یک خوک چه فرقی داره دیگر؟ زوربای این داستان هم مشابه خوک عیاشی است انگار...
منیژه افشار
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
من بی نهایت این کتاب را دوست داشتم، قطعا ارزش خواندن دارد، توصیه میکنم از دستش ندین
امید آزادی
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
من فیلمش رو هم دیدم، ولی کتابش و مخصوصا این نسخه صوتی بسیارررر جذاب تر از فیلمش بود
مریم محبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
اونقدرها که در موردش گفته میشد، برای من جذاببتی نداشت و با خوندن یک چهارم از کتاب، ولش کردم.
مهدی دیرانلوئی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
سلام. کتابی بسیار عالی. صدای راوی بی نظیر. حتما حتما پیشنهاد میکنم کتاب بخرید وازش لذت ببرید
Morvarid Khatiri
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
بد نبود، به نسبت معروفیتش من خیلی هم خوشم نیومد داستان جذابی که آدم بخواد دنبال کنه نداشت به نظرم
مهدی شربیانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
فوق‌العاده زیبا، عالی و لذت بخش مطمئنا میشه گفت حق با زوربا هست و به راستی رمز زیستن را کشف کرده
ن.پ
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کتاب جذاب زوربای یونانی با صدا آقای سلطان زاده همنشینی خوبی داشت از گوش دادن به کتاب لذت بردم
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
درودخیلی عالی بود حتما بود صدا و مفهوم و معنای کتاب دل ربا و زیبا بودحتما بخونید
مریم محمدی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
آنقدر شنیدن این کتاب عالی بود بخصوص با صدای راوی آقای سلطان زاده که من چندین و چند بار گوشش دادم
Alireza
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
وصلت به مذهب
دستبرد به قدرت
هدف نویسنده برای کلاهی که از ازل تا ابد بر سر همه میرود
شیوا رضوی
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
صدای آقای سلطان زاده ستودنیه
مونا منتها
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
با کلمه به کلمه کتاب زندگی کردم و البته با صدای فوق العاده‌ی آقای سلطان زاده
ریحان موسی
۱۳۹۹/۰۳/۲۳
کتاب دارای جملات زیباییه که باید خلاصه برداری کردش. صداپیشه هم عالی عالی عالی
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟