نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ما با هم دوستیم - علی محمدپور

دینا شکری
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
برای کودکان خوبه
Niloofar Zolfigol
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
خیلی خوب بود 😍😘
دلارام مهدوی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
زیبا و جالب بود.
علی علیزاده
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
برای بچه‌ها خوب بود
Elahe Mousavi
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
شعر و ملودی زیبا
سمیه درودیان
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
👍👍👍کتاب خوب بود
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟