نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی - هوشنگ ابتهاج

منا صالح
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
ممنون از اقای رضا عمرانی و خانم راضیه هاشمی.. واقعا صدا و اجراتون عاللیه... شعر اقای ابتهاج هم زیبا بود
نیوشا
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
شعرهای استاد همه عالی هستن نشسته ام به در نگاه میکنم دریچه اه می کشد تو از کدامین راه می آیی جوانیم در این امید پیر شد نیامدی و دیر شد روحشون شاد
هما اشتری
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
راستش همیشه اجراهای جناب عمرانی عالی هستند و شعر های جناب سایه هم که فوق العاده اما موسیقی و تنظیم صدا به حدی بد بود که اصلا متوجه شعر نمیشدم. 🥲
رویا
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
بسیار شعر زیباییه با صدای دلنشین یک زن و یک مرد اما واقعا این چه موسیقی هست که گذاشتن؟ به نظرم اگه موسیقی یکدست و ملایم بود بهتر میشد و صدای گوینده هم واضح تر.
Farnaz.A
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
موسیقی متن اصلا خوب نیست. این موزیک بیشتر تداعی کننده آسمان نما و ستاره شناسیه و تمرکز شنونده رو بهم میزنه. لحن دکلمه خانم هم اصلا مناسب این شعر نیست.
عسل مهاجران
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
اشعار هوشنگ ابتهاج ساده و پر احساس هستند. مخصوصا شعر ارغوان.
این که دو گوینده خانم و آقا این شعر را خوانده‌اند بر جذابیت این کتاب صوتی افزوده است.
علیرضا منادی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
با شناخت قبلی که از نویسنده این اثر جناب ابتهاج گرانقدر داشتم و از آثارشون لذت میبردم این کتاب هم گرفتم و گوش کردم و بیشتر لذت بردم. بسیار عالی و زیبا بود
لیلا رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
عالی عالی خداوند ایشان رو بیامرزد و شعرهای ایشان از شاهکارهای معاصر است‌ای کاش موسیقی زمینه شعر نبود ولی صدای خواننده‌ها عالی بود تشکر از کتابراه
نسرین بیگی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
شعر زیباست، اما خواننده مکث‌های خوبی نداره، تن صدا برای اوج خوانی اصلا مناسب نیست، اما برای انتخاب این شعر ممنون از شما. روحش شاد هوشنگ ابتهاج
رامین کرمی
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
با سلام چرا انقدر کتاب تایم کوتاهی داشت و برای بنده این سوال عجیب پیش اومد که یه کتاب رو قراره گوش کنم اما دیدم که حدودا بین ۴ تا ۶ دیقه بود و تعجب کردم
نرگس برزگر
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
قشنگ بود. اما حیف که کوتاه بود. کاش شعر‌های بیشتری از سایه صوتی می‌بود.
در ضمن صدای موسیقی متن گاهی بلندتر از اصل شعر بود که بعضا جالب نبود برام. در کل خوب
پارسا
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
یکی از شعر‌های زیبای زنده یاد ابتهاج بود، ولی نمیدونم چرا شعراشو با صدای خودش بیشتر دوست دارم. انگار با صدای خودش بیشتر میشه مفهوم شعرو درک کرد. روحشون شاد
مهناز منصوری
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
میدومم که برای تولید یک کار کلی آدم زحمت میکشن
از همینجا به همتون خسته نباشید میگم
اما این آهنگی که انتخاب کردین مناسب این اثر نبود و حس خوبی به من منتقل نکرد
Sara
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
سلام، وقتتون بخیر به نظرم اگر از آهنگ پس زمینه‌ی ملایم تری استفاده کنید خیلی خوب میشه
در کل متن شعر حماسی نیست پس بهتره با آهنگ و لحن ملایم تری خوانده شود.
صدیقه فتحی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
اولین بارم بود یک شعر از هنرمند بزرگ هوشنگ ابتهاج را بطور کامل گوش کردم
واقعا برای آشنایی با شاعران و نویسندگان این فایل‌های رایگان خیلی مفید هستند
شکوفه بهار
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
از صدای گوینده خانم خوشم اومد.
من هنگام خوندن، احساس رو خوب منتقل میکنم ولی در رابطه با صدام... مطمئن نیستم.
دوست داشتم جای این خانم بودم. مرسی
ساناز عباسی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
این شعر خیلی خیلی عالیه ولی متاسفانه صدا ولحن گویندگان اصلا مناسب شعر نبود، و همچنین موسیقی‌ای که گذاشته بودن زیادی بود و روی اعصاب!
سونیا فارسی
۱۳۹۹/۰۷/۱۰
من اثار هوشنگ ابتهاج رو خیلی دوست دارم مخصوصا یکی از اثارش که قسمتیش میگفت.
من نمیدانستم معنی هرگز را تو چرا بازنگشتی دیگر...
اشکان کوشکی
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
متن و شعر عالی بود ولی موسیقی که پیش زمینه بود واقعا آشغال بود
ای کاش هیچ موسیقی پیش زمینه نبود یا یک نت یا یک صدا زیبا مثل پیانو بود‌ای کاش
روشن روشن
۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من اولین بار چند بیت شعر از اقای ابتهاج رو از یه دکتر شنیدم و لذت بردم از قلمشون🙏🙏🍀🍀مرسی از قرار دادن این کتاب
مرجان ن
۱۳۹۷/۰۲/۱۰
مگه میشه نوشته‌ای رو اقای عمرانی با صدای دلنشینشون اجرا کنند و به دل نشینه...
🙏عالی
مژگان ملایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
شعر بسیار زیبا و شنیدنی و صدای گویندگان هم عالی و گرم و صمیمی بود فقط‌ای کاش بدون موسیقی می‌بود یا اینکه موسیقی دیگه‌ای انتخاب میشد
Zizi
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
ابتهاج بهترینه، ارغوان میبینی؟ به تماشاگه ویرانی ما امده اند، در و دیوار غریب افتاده چه تماشا دارد، مانده ایم تا ببینیم نبودن را
سعیده رونما
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
بنده آقای ابتهاج رو خیلی دوست دارم اما اینکه‌ای تیکه خیلی کوچیک و بدون داشتن چیز خاصی در بین کتابها گذاشتن بنده رو متعجب کرده
Eli
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
شعرهای ابتهاج رو دوست دارم و از شنیدن این شعر زیبا هم لذت بردم تنها مشکلش اینه که موزیک متن مناسب با معنا و مفهوم شعر انتخاب نشده.
محمد رمضانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
سلام زحمت کشیدن ممنون ولی اگر بدون موسیقی باشه خیلی بهتره، چون حواست به متن شعر جمع میشه ولذت خیلی بهتری میبری، ممنون از کتابراه
محمد شمس الدین
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
عالی بود، اشعار زنده یاد هوشنگ ابتهاج نیازی به تعریف نداره ولی واقعا لذت بخش و سرشار از انرژی و در عین حال آرامش زیادی هست.
محمدرضا کردباقری
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
با اهنگ illuminate اشعار اقای ابتهاج رو بازخوانی کردید؟!!!!! حداقل باید یه نوای زیبا و یک قطعه کلاسیک پیانو میشنیدیم در پس این اشعار...
Fatemeh sgh
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
صدای گوینده رو دوست نداشتم و اون آهنگی که پشت کار هست به شدت بده... هم اینکه صدای اهنگ بسیار زیاد هست و هم اینکه اصلا به متن شعر نمیخونه
Mobina ‌
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
از موزیک و صدا اصلا راضی نیستم. اگر موزیک بهتری انتخاب شده بود و با احساس بیشتری شعر خوانده میشد، قطعا تاثیرگذار تر و لذت بخش تر بود.
Fatemeh Tahmasebi
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
آهنگ پس زمینه اصلا همخوانی با متن نداره درضمن اگر صدای خود استاد ابتهاج رو گذاشته بودن با یک آهنگ آرام خیلی دلنشین تر بود.
ZOHA YAZDANFAR
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
شعر‌های هوشنگ ابتهاح عالی هستن، ولی متاسفانه موزیکی که زمینه شده بود اصلا با ریتم شعر سازگار نبود و از حس و حال شعر کم می‌کرد...
Meys. M
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
این آوانامه خوب نبود. چی بود این موزیک!؟ مگه برنامه شعبده‌بازیه! شعر رو خراب کردن. خدا رو شکر که فقط چهار دقیقه بود
seyyed ali alavi
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
انتخاب موزیک بسیار ضعیف بود و موجب حواس پرتی و عدم تمرکز میشد.
هیچ همخوانی نداشت.
موزیکی با ژانری جنایی و مرموزانه!!
ابوالفضل عاشق حسینی
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
سلام. ممنون از تلاش تان.
به نظرم ریتم آهسته تری باید شعرها خوانده می‌شدند. همچنین موسیقی آرام تری پخش می‌شد. سپاس
امیررضا عبدل نسب
۱۳۹۸/۰۹/۰۲
خیلی خوب بود فقط اهنگ پشت شعر‌ها یکم بهتر انتخاب میشد عالی میشد
طوبی توحیدی فرد
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
موزیک زمینه خیلی بده و توی ذوق می‌زنه
پیشنهاد می‌کنم به همه که این شعر رو با صدای علی عظیمی هم گوش کنید
پروانه سلحشور
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
ممنون از گوینده‌های عزیز و موسیقی متن که لذت این شنیدن این شعر را دو چندان کردند
مهدی فضل الهی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
خوب بود ولی عالی نبود، حس گویندگان برای خواندن شعر خوب نبود ولی خود شعر و قلم استاد عالی بود، روحش شاد و در آرامش
ژاله روحانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
سروده‌ای زیبا و با لحن زیبای خواننده آن درمورد زندگی بسیار لذت بخش بود. تعریف زیبا و جالبی درمورد زندگی بود سپاس از شما
علیرضا پیرى
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
شاعرانه‌ای که گزارش صادقانه‌ی روح انسان از دل قرن‌ها اندوه و امید گذشته. زخم وطن، رفاقت، عشق و زمان.
سحر
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
ولی شنیدن اشعار با صدای خود استاد ابتهاج برای همه ما جذابتر هست، کاش همون صدای خودایشان را میگذاشتید
فاطمه
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
این دیگه چی بود، صدای زمینه افتضاح انتخاب شده، مگه درشهر داری گزارش میدی جناب🧐 بعد شنیدن از گوش هام معذرت خواستم
نورا
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
متاسفانه موزیک و متن اصلا سنخیتی باهم نداشتن و حتی با این وجود که کوتاه بود گوش خراش بود و شعر رو هم خراب کرده
kosar shahrokh
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
با اینکه عاشق اشعار استاد ابتهاج هستم ولی متاسفانه موزیک و لحن خواننده جذابیت شعر را خیلی کمرنگ کرده.
Hsn Pmf
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
۱_ بیشتر فرازها را در حدی که فهمیدم،... پسندیدم. ۲_ صدا و بیان گوینده مرد از دیگری مناسب تر به نظرم آمد.
کامبیز اعتمادی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سایه واقعا از حافظ و شهریار الهام گرفته شهریار دوست صمیمیش بوده حافظ رو هم ب اندازه شهریار دوست داشته
سحر مختاری
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
نیازی به نظر من نیست کتاب‌های هوشنگ ابتهاج واقعا عالی. ممنون از گوینده که انقدر حس واقعی کتاب راحت انتقال داد
baes hashemi
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
درود فراوان
حقیقتش من نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم و به همین دلیل هم نظری درموردش نمیدم
پاینده ایران و ایرانی 🌷
رحمت الله عسگریان
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
درود
اونهایی که موسیقی را می‌شناسند نمونه‌ای را که با این سروده همخوان باشه بیاورند سخن کوتاه کنید تا بشنویم و
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟