نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گربه کوچولوها تو بارون کجا میرن؟ - هریت زیفرت

مریم پژواک
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خوب بود، اموزنده و بامزه بود، دخترم دوستش داشت
زهرا شاهی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
کتاب خوبیه برای کوچولوها سرگرم کننده و مفیده
Fariborz Faramarzi
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
ذهن بچه‌ها را به چالش مثبت میکشاند
مریم مهدی زاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
یه داستان خوب که خیلی پسرم دوست داشت
Kati Patricia
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مرسی داستان قشنگ و آموزنده بود
زهرا حمزه ئی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
عالی خیلی خوب بود😄😄
مجتبی روده کار
۱۳۹۸/۱۲/۰۲
کتاب خوب و جالبیه برا بچه ها
حسنیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
عالی بود و پسر کوچولو من عاشق این قصه شده
محمد محسنی نسب
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
اگر دنبال قصه شب برای کودک‌تان هستید پیشنهاد می‌کنم
نگین
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
چقدر دوست داشتنی و جذاب بود بچه‌های من خیلی دوست داشتن
زهرا
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
کتاب قصه بهترین جایگیزین برای تلوزیون و بازیهای گوشی هست
arezoo sarlak
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
توصیه میکنم فرزندانتون گوش کنن
مریم سدیر
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
مرسی آوارسا
مخصوصا آهنگ اول داستانها خیلی حس خوبی میده
Shadi Hormozinejad
۱۴۰۱/۰۱/۰۵
خیلی خوب بود. هفت سالمه. درباره گربه 🐱 دوست داشتم..
میترا
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
اطلاعات خوبی میده به گروه خردسال..
علی محمودی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
داستان خیلی خیلی خوبی بود
غزل علی زاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خوب بود دختر من خوشش اومد
M.S M.Z
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
خیلی جالب بود خیلی چیز هارو یاد گرفتم😃
مریم صیاد
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
داستان خیلی خوبیه
فادیا محمدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
خیلی خوب بود 👌🏻
طهورا نظری
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
خوب و آموزنده بود
رضا جهان
۱۳۹۷/۰۲/۲۶
تشکر از لطفتون
حنانه موسوی
۱۳۹۷/۰۲/۲۱
خیلی خوبههههه
مهین
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خوب بود برای دخترم دانلود کردم
رضا اکبری
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
متن کتاب اصلا ربطی به عنوان کتاب نداشت
معصومه قائدشرف
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
بچه‌ها این کتاب رو خیلی دوست داشتن مرسی
پریسا زعیم باشی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
عالی بوداین کتاب. صورتش هم خوبه
منیره عبدالهی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
پسرم واقعا این داستان رو دوست داشت❤
نجمه هدایتی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
داستان دوست داشتنی وآموزنده
سیده مریم حسینی پور
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
برای کودکان خوب ودوست داشتنی بود
سوگند زنگنه
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
نظر الکی پلکی نوشتم خوبه
رویا شوری
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
جالب و آموزنده برای کودکان
مهتا
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
نه زیاد بده نه زیاد خوب
الی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
کتاب بامزه‌ای بود ممنون از کتابراه 🙏🏻
ANA Soleymani
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
عالی بود آموزشی و سرگرم کننده
پگاه
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
سرگرم کننده و اجرای روان
اسحاقی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
خوب بود میتونست بهتر باشه
مریم داودی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷
کتاب خوی برای هنگام خواب کودکان است.
مهرزاد سا
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
کتاب خوبیه برای کودکان
ف ی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
جالب بود شنیدنی مخصوصا برای دختر کوچیکم
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
داستانی آموزنده بود منم استفاده کردم 😁
طاها سلام
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
عالی بود ممنون از گوینده با لحن کودکانه
م ع
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
برای بچه‌ها بسیار جالب توجه هست
Azi Tir
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
پسرم که نزدیک ۶سالش بود، خیلی خوشش اومد
زینب غفاری
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
عالی بود آموزنده برای کودکان
Armin Saber
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
بسیار جذاب وعالی برای کودکان
maryam rashidpour
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالی بود حرف نداشت
مصطفی عالی پوریان
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
آموزنده و خلاصه بود
مهدی رحمتی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
داستان بدی نیست برای کودکان
سید علی اکبر هاشمی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ولی خداییش دختره زیاد فک میزد
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟