نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خروسی که خودش بود - مگان دود لمبرت

الهام شفیعی
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
وای این داستان این قدر خوب بود ۵ ستاره هم برایش کمه
فاطمه غطاوی
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
از این کتاب یاد می‌گیریم که سعی کنیم جای دیگران باشیم و د
حسن خورشیدی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
کتابهای خوب برای بچه‌های خوب
سیما قدمی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
با مزه بود پسرم دوست داشت
سنا
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
این داستان نشان می‌دهد که ادمها باید خودشان باشن
Fateme
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
خیلی خیلیی قشنگ بود ممنون کتابراه🌸🌸🌸
Elham Ghahari Ghahari
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
داستان زیبایی بود تشکر از کتابراه
کیانا دلیر یساولی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ازشما ممنونم خیلی عالی بود عالی عالی
Arya Eghlima
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عالی و اموزنده بود
محمدرضا غمخوار
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
خیلی با مزه است دخترم دوستش داشت
لیلا عزیزی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالی بود ۰ حرف نداشت
سمیرا زارعی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
زیاد خوب نبود ولی ممنون
علی علیزاده
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خیلی آموزنده بود
هانیه و هستی توکلی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خوب بود✌️دوست داشتم
ساینا توکلی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خیلی خوب بود ممنون از کتابراه🌹
مبینا مصلحت جو
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
داستانی زیبا و عالی بود
فاطمه مالک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
می تونست بهترم باشه ولی خوب بود
پریسا پور مشکی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خیلی آهنگ داشت ولی خوب بود
Rahil najafi
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
آموزنده برای دخترم
مهدی رحمتی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
کتاب مناسبی برای کودکان است
Nj Miri
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
عالی
صداها فوق‌العاده
نویان صادقیان
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
خیلی باحال بود و اموزشی
هانیاسادات ابراهیمیان
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خیلی بیخودهست😬😡
سمانه مرادخانی
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جالب نبود. دخترم نپسندید
زهرا کاظمی
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
خیلی عالیه خیلی خوشم آمد
فریده ساعدموچشی
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
مسخره‌ترین داستان دنیاست. اثلا نصبش نکنید!
فاطمه بهاری
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
خیلی قشنگه بچه‌های من عاشقشن
محمد نورانیان‌راد
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
عالی بود داستان خوبی داشت
آویسا سلطانی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
خیلی کتاب قشنگی هست من که دوسش دارم
رهرا عرفانیان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
برای پسر کوچولوم زیاد جالب نبود
ashkan
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
خیلی عالی پیشنهاد میشه
معصومه جلالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
خیلی ساده و قشنگ بود
منیره عبدالهی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
داستان بسیار پندآموز و زیبایی بود.
طاهره میرباقری
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
بشدت داستان خوبی وتاثیر گذاری است
ساغر ابوالقاسم زاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
این کتاب رو دخترم دوست داره
Mahshid Forouzan
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
خیلی قشنگ و آموزشی هست ممنونم
مبینا
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
خیلی خیلی خوب بود
fateme ramezani
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ممنون کتاب جالب و آموزنده‌ای بود
علی محمودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
داستان آموزنده‌ای بود من خوشم آمد
نیما اسماعیل زاده
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
بسیار عالی هست گوش بدید رایگانه
نسترن سیار
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
قصه خوبی بود عالی بود پسرم دوسش داشت
منا قدیمی
۱۴۰۱/۰۱/۲۴
کتاب خوبی بود ممنون
فاطمه عاقلان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
واقعا آموزنده بود
ساجده اکبری
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
داستانش قشنگ بود🌹❤
Farzad Zohdi
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
برای کودکان موضوعش جالب نیست
سید علی اکبر هاشمی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
کتاب زیاد جالبی نبود من نپسندیدم
مصطفی بدری
۱۳۹۸/۰۲/۰۳
خیلی عالی بود
سین قاف
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
خوب بود اما کوتاه
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟