واقعااااااا زیبا و جذاب بود هم متن کتاب که واقعا به ادم انرژی میده
و هم صدای زیبا و مسلط گوینده
لذت بردم
به همتون این کتاب جذاب. و پر انرژی رو پیشنهاد میکنم.
خیلی عالی بود. از جمله کتابهاییه که باید همیشه داشت، و ارزش چند بار گوش کردن رو داره. عالی بود کتابراه واقعا ممنون از کتابهای خوبی که میارید و با قیمت مناسب ارائه میدید
من نمونه شو شنیدم وااااقعا عالی بود خواستم دانلود کنم اما متاسفانه کارت بانکیم عضو شتاب نبود اما فردا صب اولین کاری که میکنم دانلود این کتابه واقعا از برنامه خوبتون ممنونم
من هر فصل از این کتاب رو در شروع روزم بعد از بیدار شدن و در حین مرتب کردن تخت خوابم گوش میدمو تاثیر به سزایی بر ساعت های باقی مانده ی روزم میذاره. از کتابراه مچکرم🙏🏽
سوای اعتقادات مختلف چه خوبه که مراقب افکار و حرفهامون باشیم خودمونو ارزشمند بدونیم و اعتماد به نفس داشته باشیم و به خودمون و توانایی هامون اعتماد و اعتقاد داشته باشیم
کتاب در مورد خود تعریفی از خود درونی هر انسان صحبت میکند و میگوید که هر باور درونی از خود و محیط اطراف، و تکرار آن، برایتان به صورت واقعی در زندگی اتفاق میافتد و به وجود میآید.
نظر: الهام بخش، تمرکز بر جملات تاکیدی و باورسازی مثبت. بیشتر برای تقویت عزت نفس و قدرت کلام مفیده. نقطه ضعف: بیش از حد انگیزشی و بدون عمق تحلیلی برای ذهن منطقی.
این کتاب فوق العادست گنجه بی نهایت تاثیر گذار و کاربردی ستمن عاشقشم هیچوقت از گوش دادن بهش سیر نمیشم شاید تا الان نزدیک به ۲۰ بار کامل گوشش دادم شخصیتم رو ساخت👌💪
یکی از خصوصیات کتابای اوستین واینگونه کتابا روان بودن و معمولا اکثریت میتونن براحتی باهاش ارتباط برقرار کنند پر از جملات و نکات مثبت و انگیزشی و گویندهی کتاب عالی بوده.....
این کتاب فوق العاده عالی هستش پر از جملات مثبت و امیدواری و حس خوب و مهمتر از اینا صدای زیبا و آرامش بخش جناب مهبد قناعت پیشه این کتاب رو بسیار بینظیر و خاص کرده.
پیشنهاد بنده این است که هر کتابی از جول آستین تو این اپلیکیشن دیدید حتما بخوانید.. همه چی از درون شروع میشه تا خودتو نشناسی و از درون خودتو تقویت نکنی زندگیت تغییری نمیکننه
خیلی کتاب خوبیه، روحیه آدم عوض میشه، خودتون رودست کم نگیرید، با خوندن این کتاب عوض میشید و راه درست رو پیدا من میکنید. من هر روز این کتاب رو حد اقل یه بار چند دقیقهی گوش میکنم
کتاب فوق العاده زیبا است باصدای آقای مهبد قناعت پیشه عالی ترهم شده این کتاب صوتی رو من بارها وبارها گوش دادم و لذت بردم. وهرسری یک نشانه و مطلب برای خودم استخراج کردم باتشکر
کتاب بسیار خوبیه من هروقت کم میارم و دچار خود کم بینی میشم به این کتاب رجوع میکنم و کلی انرژی میگیرم در ضمن صدای گوینده هم بسیار عالی هستش انگار خود جول آوستین داره صحبت میکنه
کتاب بسیر خوب و جالب وقتی صبحها از خواب بلند میشی و حالت بده و داری یه صبح بدی رو شروع میکنی میتونی با گوش کردن به این کتاب آرامش امید و دیدگاه متفاوتی نسبت به روزت پیدا کنی
بسیار کتاب خوبی هستش من قبل خوندن این کتاب یه سری رفتارهایی داشتم که به خودم اسیب میزد اما بعد خوندن این کتاب نظرم به زندگی و کلمات تغییر کرد و از نظر ذهنی برام مفید بود
کتاب فوق العادهای هست سرشار از کلمات و انرژی مثبت و هدف، تسلیم بودن در برابر خداوند هستش و شادی و آرامش مطلق در برابر تمامیه اتفاقات زندگی و همچنین صدای دلنشین و پر انرژی گوینده
مطالب کتاب بیشتر تخیلی و هپروت است و نویسنده تنها میخواهد با حلوا حلوا دهان خواننده را شیرین کند و در آسمانها سیر میکند.
در نهایت خواننده چیزی تازه و ملموسی برداشت نمیکند.
سلام از محاسن این کتاب هرچی بگم کم گفتم چشم منو به زندگی به یک دید دیگه باز کرد کلا کتابهای آقای جول اوستین عالی هستن صدای گوید هم بسیار عالی و لذت بخش بود. خیلی ممنونم.
این اولین کتابی است که از جول اوستین شنیدم، خیلی برام تاثیر گذار بود، پیشنهاد میکنم همه این کتاب رو مطالعه کنند، کتابهای اوستین با صدای آقای قناعت پیشه ترکیب خیلی عالی است
این کتاب علاوه بر یک بار گوش دادن باید چندین بار گوش داده بشه چون هربار به نکات جالب تری میرسیم و بهتر درک میکنیم. در نهایت همه چیز به فکر، باور، اعتماد داشتن به خداوند بستگی داره.
خیلی عالیه من نتورک کار میکنم خیلی بهم کمک کرد واقعا هر روز حالم عالی تر و نعمتها به سمتم جذب میشه با همون مقدار کار نتیجههای خیلی بیشتری دارم میگیرم ممنون از شما
این کتاب باعث تغییر نگرش و طرز دید میشود، هر کس نسبت به دیدگاه خودش به یک نحوه زندگی میکند ولی این کتاب از دیدگاه انرژی به من و ما میفهماند که باید چگونه به دنبال آنها برویم.
بسیار بسیار عالی. صدای گوینده کاملا با فرکانسها هیجانات نوشتار، تطابق کامل داشت ضمن آنکه کلیت کتاب به نحوی بسیار دلنشین نگاشته شده بود. سپاسگزارم کتابراه عزیز و خردمندم.
چقدر این کتاب عالی هستی جورایی خود شناسی و خود برتر آدم رو باهاش آشنا میشید و طور دیگهای به خودتون که معجزه خلقت هستید نگاه میکنید سپاس از تیم کتاب راه و آقای قناعت پیشه
کتاب خوبیه میخواد با تکرار زیاد به ضمیر ناخودآگاهمان بقبولانیم که توانا هستیم اما اونقدر تکرار میکنه که آدم خسته میشه و دلش میخواد زودتر تموم شه صدای گوینده خوبه
کتاب بسیار عالیه به همه پیشنهاد میکنم حداقل برای یک بار هم شده بخونن خودم بیش از شش بار هر فصل را گوش دادم و از شنیدنش لذت بردم به همه دوستان هم توصیه کردم گوشش بدن
حتما این کتاب رو مطالعه کنید. موضوع کتاب کاملا جدیده و گوینده هم جذایت موضوع رو دو برابر کرده. یه کتاب جامعی هست و بنظرم بهترین کتاب ترجمه شده از این نویسنده اس
با عرض سلام و وقت بخیر به همهی دوستان
واقعا کتاب خیلی خوبی هست و بسیار به آدم انگیزه میده برای من که حس خوبی را به ارمغان آورد امیدوارم برای شما هم همینطور باشد.
سلام
یک کتاب عالی برای هرکس که میخواهد زندگی پرمحتوا و با برکتی داشته باشد.
از کتابراه ممنونم بخاطر این انتخاب🍀 و از آقای قناعت پیشه بخاطر این صدای تاثیرگذار🍀
این کتاب مفید، قدرتمند، واقعی و به حد بسیار زیادی تاثیر گذار است. باید آن را بخوانید و دستورات آن را در زندگی خود اجرا کنید تا نتایج خارقالعاده آن را در زندگیتان مشاهده کنید.
کتابهای جول اوستین فوق العادهاند.... کلی به آدم انگیزه و انرژی مثبت میده به شرطی که فراموششون نکنیم.... صدا و لحن گوینده هم که عاااالی و پر انرژی... ممنون از زحماتتون
این کتاب فوق العادست به همه توصیه میشه بخصوص اشخاصی که تو زندگیشون نا امید و یا منفی باف هستند میتونه کمکشون باشه نگرششون رو تغییر بده تا بهترینها واسشون اتفاق بیوفته
همون اول کار ولش کردم جای اینکه پول بدید برای این کتاب به نظرم من بزنید شبکه سه زلال احکام ببینید چون چهره نجم الدین شریعتی بیشتر از این کتاب بهتون حس آرامش میده
کتاب خودش بی نظیره و روایت عالی راوی هم باعث شده جذابیت کتاب چندین برابر بشه. توصیه میکنم روزانه مطالب این کتاب رو مرور کنید و واقعا نتایج خوبی در انتظارتون خواهد بود.
من این کتاب رو خیلی دوست دارم جول اوستین خیلی زیبا به توصیح حقیقت وجود ما میپردازه. این که از ما فقط یک نسخه وجود داره و این ما هستیم که تعیین میکنیم چه کسی باشیم
با سلام و خسته نباشید، کتاب فوق العادهای بود که در دوران بیماری (کرونا) که بودم این کتاب صوتی را بارها وبارها گوش کردم و نتیجه بسیار عااااالی در بهبود بیماریم گرفتم🙏🌹
محتوای کتاب بسیار جالب و کاربردیه، مثل تمام کتابهای انگیزشی تاکید به باور خودمون داره. اما با لحن گوینده ارتباط برقرار نکردم زیاد؛ زیادی هیجانی بود تن صدا و یک جاهایی خسته کننده بود.
خیلی خوبه من واقعا لذت بردم از گوش کردن این کتاب گاهی وقتها هم میزارم که کلمات مثبت و انرزی بخشش روزمو بسازه توصیه میکنم بخونید صدای گوینده پر از انرزی و عالیه
کتابهای جناب اوستین وقلم وگفتار ایشون بسیار شبیه به کتابها ومضامین دینی ما هست. ولی نکات قابل تاملی رو در این کتاب بیان میکنه. ومن چون خودم بیشتر اهل کتابهای صوتی هستم لذت میبرم
هر اونچه که به زبان میارید بذرش میکارید و خوب یا بد ان را درو میکنید به شما میفهمونه که شما باید به خداوند ایمان داشته باشید وشاد زندگی کنید ناامید نباشید در اخر بخشنده باشید
کلا نوشتههای آقای جول اوستین ادمو امیدوار میکنه و یه جورایی در پس همه تاریکیها روزنههایی از امید رو نشونمون میده... همچنین گویندگی این کتاب عالی بود خیلی لذت بردم👌💜
اعتراف کنم این کتاب انقدر روم تاثیر داشت که به زندگی برگشتم و امید به زندگی پیدا کردم امیدوارم همه ادمها انقدر اگاهی پیدا کنن که معجزات زندگیشونو ببینن 🙏🏼🙏🏼
راستش من اوایل جول اوستین رو خیلی دوس داشتم ولی هرچی پیشرفت احساس کردم هم داره اغراق آمیزتر میشه هم تکراری تر به نظرم در حد اینکه یکی از کتابهاش رو بخونید کافیه.
به نظر من کتاب انگیزشی خوبی هست. طولانیه و بعضی وقتا خسته کننده میشه. یه جورایی تعلیمات دینی رو با قانون جذب میکس کرده که این خودش کار خلاقانهای هستش. گوش دادنش خالی از لطف نیست
کتابی سرشار از انرژی مثبت که کمک میکنه به بهبود افکارمون، وقتی فکرمون رو اصلاح کنیم، زندگیمون تو مسیر بهتری قرار میگیره، مهارت گوینده هم به تاثیر بیشتر مطالب کمک شایانی میکنه.
واقعا کتاب جالبی بود من هر لحظه از خوندن این کتاب احساس خشحالی و شکر گذاری میکنم وصدای آقای قناعت پیشه و انرژی که برای خوانش این کتاب داشتن به انسان احساس آرامش میده
این کتابم عالی بود باعث میشه انسان اعتماد بنفس وعزت نفس بالایی پیدا کنه من چند بار خوندم ونکته برداری کردم هر روز هم اون نکات رو میخونم پیشنهاد میکنم حتما بخونین.
کتاب انگیزشی فوقالعادهای که وقتی بهش گوش میدی واقعا امیدوار میشی و ترغیب میشی ب اینکه تغییر کنی، گوینده خیلی خوب عمل کرده و آدم احساس میکنه واقعا جول اوستین داره حرف میزنه
و هم صدای زیبا و مسلط گوینده
لذت بردم
به همتون این کتاب جذاب. و پر انرژی رو پیشنهاد میکنم.