نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حاجی مراد - صادق هدایت

Behzad
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
مثل همیشه صادق معرکه س
ثمانه حجتی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خیلی داستان زیبایی بود اما صداها خیر.
محمد رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
خیلی برام جالب توجه نبود
مجید ارای
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
کتابی بسیار قشنگی بود
@@
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
اعتماد تو زندگی باید باشه
مهلقا زمانی
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
توف تو هرچی مرد از خود متشکره
شروین بذرافشان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
داستان و زیاد دوستت نداشتم
محمد تقی مرادی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
صادق هدایت خدا رحمتت کنه
امیر مرزوقی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
داستان عالی گوینده بد و بی روح
حسین علی بخشی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
داستان نیمه کار میمونه
مهدی میرزایی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
قصه ایرانی بود خوب بود ممنونم
محمد شاهقلی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
خیلی خوب نبود و ضعیف بود
فاطمه سلیمانی
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
حاجی مراد با ظن عجیبش دردسر ساز شد
Hossein sanjari
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
داستان بیش از حد کوتاهه
Mostafa
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
هدایت فوق العاده است 👏
Yousef
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
عالی مثل تمام آثار صادق هدایت
davood
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
حاجیه امنیت حاجیه غیرتی
M Z
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
داستانی زیبا و شنیدنی
مهردادملکی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
این نویسنده ایرانی تک بود
MJD MRDI
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
قشنگ بود و دلچسب، من خوشم اومد متشکرم
الی بستار
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
خوب اما زیاد گویش جزابی نداره
علیرضاکلاته آقامحمدی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
خوب بود و از انشای خوبی برخوردار بود
mansor khodanavaz
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
صادق هدایت
عالی جالب
Maryam Khanaki
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
داستانش جالب بودبرای هر گروه سنی مناسبه
علی فکری
۱۴۰۲/۰۴/۲۳
خوب بود فقط حیف کوتاه بود
علیرضا محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
عالی بود پسندیده و با ارزش بود
milad kazemi
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
داستان و گویش بسیار خوب است
taravat taherii
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
صادق هدایت رو باید بارهااا خوند👌🏻👌🏻
رضا درکی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
عالی بود صادق هدایت تکرانشدنی
Mehdi
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
صادق هدایت نویسنده قرن
rana
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
صادق هدایت عزیزم عالیست
فاطمه کاکایی
۱۴۰۱/۰۶/۳۱
داستان‌های صادق هدایت عالیه بخونید حتما
راضیه بردبار
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
خوب بود و ارزش خوندن داشت.
هانیه رشیدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
لحن گوینده خیلی خوبه
فضل اله کریمی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
با تشکر خیلی بهتر هم میشد
احمد فرودی
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
خیلی ممنون از زحمات شما کتابی خوبی بود
سعید علیمردانی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
عالی بود، بسیار شنیدنی و روان
شقایق شفیع پور
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
حاجی مراد یکی از داستان‌های قشنگ هدایته
مریم قاسمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خوشم نیومد خیلی بیمزه بود
mohammad hassan Alinia
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
مغز انسان را به تفکر وادار میکنه
Ali Bagheri
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
داستان جذاب و گیرایی بود
Navid Rouhandeh
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
صدای گوینده برای من شیوا بود.
milad moradi
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کتاب باحال وخنده اوری بود
K-imani Imani
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
من از این کتاب بسیار خوشم امد
رضا احمدی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بی نظیر محشر عالی هرچی بگم کم گفتم
سعید رضایی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
نشانگر تناقضات اجتماعی
پارسا والی زاده
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
آثار هدایت به هر شکلی منتشر بشه عالیست
باقی احمدزاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
بسیار ضعیف واقعا از ضعیفم بدتر.
سهیل عنایت پور
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
کوتاه وجالب بود وحالوهوای قدیم رو داشت
Faezeh Os
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
من که خیلی خوشم نیومد
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟