نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ملکه اسیر - آلیسون ویر

Monir Naghikhani
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
باتشکر فراوان از نویسنده و خانم سارا فیض که خوانش ایشان این رمان را بسیار جذاب و جالب و شنیدنی کرده، من رمانهای تاریخی را خیلی دوست دارم، قسمت یادداشت نویسنده به حق گویاست که واقعاً در طول ادواری طولانی بتوانی به آنچه که حقیقت بوده دست یابی و این خود بر اثر کوشش بسیار سنجیده نویسنده میباشد، در حقیقت که تاریخ بسیار آموزنده است، که از آن درسهای خوب را بیاموزیم و بد را به فراموشی بسپاریم، سرگذشت ملکه النور و هنری دوم و پسرانش بسیار جذاب نوشته شده، درگیری بین همسر و پسرانش که هر مادری به نظرم بسمت فرزندان کشیده میشود و این باعث سالها در بند و اسارت بودن مادر میشود، سپاسگزار تک تک شما عزیزان هستم و خسته نباشید به همگی شما یاران باوفا.
فهیمه گل‌ کار
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
باسلام وعرض ادب داستان بسیار جالبی بود صبر و شکیبایی و مقاومت و اقتدار یک زن آنهم در آن دوران بسیار مثال زدنی بود گویندگان خیلی زیبا حق مطلب را ادا کردند خیلی لذت بردم وسرگرم کننده بود سپاسگزارم
سعیدی
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
من از کتاب های تاریخی خیلی خوشم میاد شاید جزئیات داستان واقعی نبود ولی در کل خیلی خوب بود گویندگان هم بسیار خوب خواندند
امیر ایرانگرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
رمانی زیبا ودلنشین و گویندگانی که باصدای گرم خود جذابیت این داستان واقعی و تاریخی رو برای هرشنونده دوچندان میکند.
افسانه م
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
من داستانهای تاریخی دوست دارم و توصیه ام به علاقمندان این سبک داستانها شنیدن این کتاب است.
ز اسلامی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
فوق عالی بود به کسانی که کتاب‌های تاریخی مطالعه میکنند حتما پیشنهاد میکنم خوانش فوق العاده بود
Della
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
یکی از بهترین کتابهای صوتی بود که گوش کردم.
ممنونم
👋 سوالی دارید؟