نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دارا شاهنشاه گمنام (داریوش سوم) - مسعود مشایخی راد

رویا روضاتیان
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
بینظیر چه قلم و چه خوانش و چه موسیقی متن. درود بر مردان جاودان ایرانزمین. با لحظه لحظه‌ی این کتاب زندگی کردم و گریستم و افتخار کردم🙏🌹
شکوفه نصیریان
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
بسیار عالی بود هم نویسنده و هم راوی.
فقط دوست داشتم در مورد منابع و البته جمع آوری اسناد بیشتر توضیح داده می‌شد که البته آن نیز خودش به گمانم کتاب دیگری میشد.
امیر کهراری
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
یکی از بهترین کتابهایی بود که توی عمرم شنیدم، هم از لحاظ دوبله هم از نظر روایی هم از نظر همه چیزای دیگه واقعا طرز تفکرمو حتی درمورد اسکندرم تغییر داد
آرزو
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
متاسفانه با شنیدن همون پرده‌های اول نتونستم با کتاب (و همینطور صدای راوی) ارتباط برقرار کنم. به نظرم هنوز هم کسی نتونسته جای مرحوم ذبیح الله منصوری رو در نوشتن رمان‌های تاریخی پر کنه.
آریا
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
تحلیل و جزئیاتی که از تخت جمشید داده متفاوت و شگفت انگیزه. داستان جذابه و نثر روانی داره. اجرا و ضبط هم با کیفیته. به شدت توصیه میکنم.
mmb hach
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
هم کتاب عالی بود، هم اینکه این ژانر باعث میشه که به علاوه خواندن داستانی گیرا تاریخ رو هم یاد بگیری و به طوری کلی‌به دانشت افزوده میشه
محسنی
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
این کتاب بسیار جذاب و آموزنده است، نثر روان و سبک توصیفی نویسنده باعث ترغیب بیشتر شنونده برای دنبال کردن کتاب میشود
سوگند
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
اثری بسیار جذاب و ارزشمند و همچنین با استناد قوی به عنوان کسی که تخصصی تاریخ رو دنبال می‌کنه این اثر رو پیشنهاد میکنم 🌱
مریم مرادی
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
این قشنگترین عیدی بود که به خودم دادم، حال دلم و تو این روزا، قشنگ به ایرانشهرم نزدیک تر کرد🥹
معصومه ابراهیمی
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
اولین بار بود کتاب تاریخی گوش میدادم تصمیم گرفتم بازم از کتابهای این چنینی انتخاب کنم خیلی روی دیدگاهم نسبت به ایران تاثیر داشته
Mahasti H
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بعضی قسمت ها با کتاب اشک ریختم و بعضی قسمت ها حس غرور و افتخار رو در من جاری کرد، متشکرم از نویسنده محترم
آرمان شریعتی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
فقط میتونم بگم عالی بود، بارها گریه کردم و بارها به ایرانی بودن خودم افتخار کردم، داستان عالی، گوینده عالیتر
Artmis Artmis
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
کتاب فوق العاده‌ای هست ارزش چندین بار شنیدن رو دارد. صدای گوینده هم رسا و گوش نواز هست.
مهدی جهانی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
آشنایی با داستانهای ایران باستان برای هر ایرانی واجب هست. تاریخ درسهای بسیاری برای همه داره.
ژینی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
فوق العاده است این کتاب می‌تونم بارها این کتاب رو بخونم. کاش کتاب‌های تاریخ ایران بیشتر بشه
فاطمه حمیدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
بسیارعالی بودطوری که دوست دارم دوباره گوش کنم توصیه میکنم شماهم گوش کنیدخوانش داستان هم خیلی عالی بود
Samane zirak
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
عالی بود، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کتاب‌هایی بود که خوندم، درود بر ایران و ایرانی🥰🥰🥰🥰
امیرعلی خسروی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
نثر زیبایی بود پیش در آمد‌ها خیلی به اطلاعات عمومی کمک و داستان‌ها مارا آگاه میسازند
الناز
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
اونقدر قشنگ بود که حاضرم دوباره و دویاره گوش گنم خوانش عالی و داستان عالی
حافظ موقر
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
تاریخی آدم کیف می‌کنه وقتی گوش میده بسیار عالی
علیرضا معتمدی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
بسیار عالی و شنیدنی، توصیه می‌کنم حتما گوش کنید
AB
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
خیلی جالبه که بشه یه داستان رو از دل تاریخ بیرون بکشی و با زمان حال تطبیق بدی.
Alizarini
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
واقعا کتاب عالی بود توصیه میشه همه اونو بخونن
Bahar
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
کتابی فوق العاده، سرشار از اطلاعات با متنی زیبا و قصه‌ای دلنشین واقعا عالی بود.
مریم سبحانی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
حتما حتما حتما گوش کنید.... روایت و متن عالی، صدای گرم راوی👏
ضیافت فتحی سقزچی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
خیلی خوب بود. صدای گوینده گیرایی متن رو به شکل فزاینده‌ای افزایش می‌دهد
sina valizadeh
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عالی بود با سپاس از نگارنده بزرگوار و امید به کارهای بیشتر
حمیده خراسانی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
کتابی تاریخ گذشته را برای ما واضح و روشن کند حتی در قالب داستان خوب است.
ماندانا ناظمی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
با اینکه کتابهای تاریخی خیلی دوست دارم ولی این کتاب اصلا جذبم نکرد
Nasrin
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
بسیار عالی بود.. لذت بردم هم از داستان، و هم از خوانش گوینده...
ونی. ز
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
تا حالا کتاب به این قشنگی نخونده بودم واقعا میگم از دستش ندید شگفت انگیزه😍
mojtaba HAGHGOO
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
کتاب تاریخی با نثر روان و گویندگی عالی، حتما گوش کنید.
زینب
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
سلام به همگی کتاب خوبی بود و به همه پیشنهادش میکنم
با تشکر
فرهادنوری
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
خیلی زیباست/تاریخ ایران فقط ناراحتی هست..
وحید سعادت
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
عالی بود و قسمت خالی از تاریخ رو خیلی زیبا توضیح داد
علیزاده
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
عالی بود، پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
فرشاد زارع
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
بسیار زیبا و ارزشمند و گفتن اصل حقیقت.
Krymy
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
بهترینی کتابی بود شنیدم واقعا عالی 👌🌹
مصطفی رادمرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
عالی بود کتابراه
طاها فقیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
درباره شاهنامه باید بیشتر کار بشه
محدثه فر
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
خیلی خوب و دلنشین بود. لذت بردم.
Mohamad Rohani
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
عالی بود دو بار گوش دادم
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟